  • 1. Data: 2004-01-10 20:02:03
    Temat: Wzor podpisu w Inteligo
    Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm>

    Mam konto w Inteligo. Czy bank ma moj wzor podpisu? Czy podpis przy odbiorze
    przesylki u kuriera, jest rownowazny ze zlozeniem wzoru podpisu?

  • 2. Data: 2004-01-10 20:03:07
    Temat: Re: Wzor podpisu w Inteligo
    Od: "Kuba, Łódź" <k...@k...pl>

    Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Mam konto w Inteligo. Czy bank ma moj wzor podpisu? Czy podpis przy
    odbiorze
    > przesylki u kuriera, jest rownowazny ze zlozeniem wzoru podpisu?

    W obecności kuriera podpisywałeś umowę. I wzór podpisu jest właśnie na tej
    umowie.

  • 3. Data: 2004-01-10 22:55:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Kuba, Łódź" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > odbiorze
    >
    > W obecności kuriera podpisywałeś umowę. I wzór podpisu jest właśnie na tej
    > umowie.

    Co więcej - nie da się go zmienić. :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 4. Data: 2004-01-10 22:55:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Paweł" <o...@U...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > Mam konto w Inteligo. Czy bank ma moj wzor podpisu?