  • 11. Data: 2009-03-31 22:53:25
    Temat: Re: Wypłaty z DinersClub i AmEx-ów w bankomacie, płatności w supermarkiecie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message
    news:20090401004318.222f9ab4@cartel...

    Mamy Cię! Nie odchodziłeś z kwitkiem? Czyli się
    przyznałeś, że nie udało Ci się jednak zapłacić i nie odchodziłeś z
    kwitkiem, z terminala od sklepowej kasy :)

    Cos innego mialem na mysli :). Skad przypuszczenie, ze zbieram recepty,
    przeciez w reklamie KFC mowia, ze szybko blakna, wiec na co to komu?

    MK

  • 12. Data: 2009-03-31 23:26:09
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 31 Mar, 21:34, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > Placilem bardzo duzo w Warszawie i chyba tylko raz mi nie zaakceptowali.
    > Uzywalem w roznych punktach od McDonaldsa, przez stacje, hotele, taksowki,
    > spozywczaki po linie lotnicze. Uciazliwosci, ktore by mnie zniechecily nie
    > zaobserwowalem. Z karty rezygnuje tylko przez rezygnacje z floor limitow.

    Ja rownież nie miałem większych kłopotów z akceptacją. Nawet mój
    warzywniak przyjmuje Amex !

  • 13. Data: 2009-04-01 09:11:24
    Od: "jot.be" <j...@n...onet.pl>

    > W Warszawie bardzo ciężko się płaciło. Praktycznie jedynie stacje
    > benzynowe chodziły bezproblemowo.

    W praktycznie wszystkich marketach płaci się amexem bez najmniejszego
    problemu.

  • 14. Data: 2009-04-01 09:39:24
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    Ano właśnie. Ja też jakoś nie miewam problemu z płaceniem AmExem... a używam tej
    karty od siedmiu lat.
    Ma ona jeszcze jedną miłą cechę - jeśli płacę dużo jednorazowo w nietypowym
    miejscu, Millennium dzwoni i pyta, czy to ja. :)

    > amex/dc jako jedyna karta w portfelu jest nieporozumieniem.
    Posiadanie tylko jednej karty płatniczej jest z zasady nieporozumieniem. Zdarza
    mi się - wcale nie tak bardzo rzadko - że w jakimś sklepie nie działa VISA, za
    to działa MC... wydana do tego samego konta w tym samym banku. Odwrotnie zresztą
    też bywa (nie działa MC, działa VISA).
    A jeszcze lepiej posiadać - o ile to w danym przypadku możliwe - karty z różnych
    banków, co uniezależnia cię od padu systemu twojego banku (tak kiedyś raz czy
    drugi padły systemy PKO BP, Pekao SA, Millennium).

    > generalnie w sklepach 50%/50% akceptuje amex (dc nie wiem bo nie mam).
    To prawda (choć w takiej np. Warszawie ten procent jest inny, bardziej korzystny
    dla AE/DC).
    A dlaczego tak jest, opisywane było na forum wielokrotnie. Po prostu karty VISA,
    MC i ich pochodne (VE, MC electronic, Maestro) są zawsze dostarczane w pakiecie
    (podpisując umowę z centrum autoryzacji otrzymuje się możliwość akceptacji ich
    wszystkich), a do AmExów i Dinersów konieczne jest zawarcie osobnych umów... i
    prowizje też są wyższe. :(

    > z platnosciami internetowymi jest jeszcze gorzej.
    E, to zależy. W PayPalu faktycznie AmExa nie wpiszesz, ale Merlin czy empik.com
    nie mają problemu z jego akceptacją.

    m23m

  • 15. Data: 2009-04-01 19:04:19
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    jot.be pisze:
    > W praktycznie wszystkich marketach płaci się amexem bez najmniejszego
    > problemu.

    Nie bywam w marketach poza Media Markt i Saturnem.

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2009-04-02 11:31:28
    Od: "m23m" <m...@o...eu>

    > Nie bywam w marketach poza Media Markt i Saturnem.

    I z mojej praktyki wynika, że ani w pierwszym ani w drugim nie ma najmniejszego
    problemu z zapłaceniem kartą American Express.

    m23m