  • 21. Data: 2012-10-04 09:58:18
    Temat: Re: Wiśnie BPH -- ile razy debetówką?
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    On Tuesday, September 25, 2012 10:24:51 AM UTC+2, (unknown) wrote:
    > ogromne, ogromne dzięki. Skubańce usunęłi, nawet cache googla go nie ma, a
    dziewczyna nie dostała premii (jej ojciec tak, a przelewali te same pieniądze...)
    > Teraz na spokojnie można przeanalizować.
    > Dzięki!

    Wiśnie wypłacili po regulaminowych 45 dniach od spełnienia warunków, czy wcześniej?

  • 22. Data: 2012-10-04 11:44:57
    Od: luc <b...@g...net>

    On 4 Paź, 09:58, "lery.IT" <l...@g...com> wrote:
    dziewczyna nie dostała premii (jej ojciec tak, a przelewali te same pieniądze...)

    > Wiśnie wypłacili po regulaminowych 45 dniach od spełnienia warunków, czy wcześniej?

    Dołączam się do pytania.

    pzdrwm
    luc

  • 23. Data: 2012-10-04 11:49:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "luc" napisał w wiadomości grup
    2g2000vbm.googlegroups.com...

    > Wiśnie wypłacili po regulaminowych 45 dniach od spełnienia warunków, czy
    > wcześniej?

    > Dołączam się do pytania.

    Wcześniej, po około 38 dniach w moim przypadku.

  • 24. Data: 2012-10-04 13:03:51
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-10-04 11:49, MarekZ napisał(a):
    > Użytkownik "luc" napisał w wiadomości grup
    2g2000vbm.googlegroups.com...

    > Wcześniej, po około 38 dniach w moim przypadku.

    Wcześniej, 17, 20, 24 września, podczas gdy w sierpniu były ostatnie wymagane wpływy.

  • 25. Data: 2012-10-04 15:21:20
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    > Wcześniej, po około 38 dniach w moim przypadku.

    Po wskazanych 3 miesiącach wykonywania transakcji, robiliście przelewy/transakcje
    kartą w 4 i kolejnych miesiącach? tak dla bezpieczeństwa?

  • 26. Data: 2012-10-04 15:45:26
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "lery.IT" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Po wskazanych 3 miesiącach wykonywania transakcji, robiliście
    > przelewy/transakcje kartą w 4 i kolejnych miesiącach? tak dla
    > bezpieczeństwa?

    Nie.

  • 27. Data: 2012-10-04 16:30:31
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-10-04 15:21, lery.IT napisał(a):

    > Po wskazanych 3 miesiącach wykonywania transakcji, robiliście przelewy/transakcje
    kartą w 4 i kolejnych miesiącach? tak dla bezpieczeństwa?

    Chyba żartujesz... Dla jakiego bezpieczeństwa? Ja nic takiego nie robiłem,
    bo i po co?