  • 11. Data: 2004-08-29 17:12:48
    Temat: Re: Wielkie oszustwo! - czy geniusz!?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns9554B48D9BA32raf256com@213.180.128.20...
    > h...@i...pl news:6d7a.00000696.4131e263@newsgate.onet.pl

    > Naprawde powierzyles tak sobie 300.000 pln osobie ktorej nie widziales na
    > oczy (ani siedziby firmy, ani zadnego znajomego)?

    Raczej jego znajomy powierzyl, bo WIE kto to jest ten Zolkiewicz. Byc moze
    widzial go na oczy...;-)

    > Jednak, jak mowi przyslowie, glupich nie sieja.

    Ehmmm, bylbym ostrozniejszy z takimi ocenami, choc sam bym nie powierzyl
    nawet 10PLN.

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2004-08-29 17:15:47
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Michał Milicer" <h...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:6d7a.00000696.4131e263@newsgate.onet.pl

    > Czesc. Mam ważne pytanie. Znajomy - który głupi nie jest bo
    > wykłada zarzadzanie - powierzył ponad 300 tys. instytucji
    > Zolkiewicz Investment Fund

    Jak widac wykladanie zarzadzania nijak sie nie ma do zdrowego
    rozsadku.

    Na miejscu twojego znajomego (dopoki oraz o ile) moze bym to z
    powrotem wycofal i zainwestowal je z powrotem za posrednictwem
    LEGALNYCH instytucji finansowych tj. biur maklerskich i bankow.

    O ile to jeszcze mozliwe, i o ile nie jest on wlasnie jedna z
    ofiar slicznej nowej afery finansowej z powierzaniem pieniedzy
    na inwestycje.

    Afera z facetem pewnej aktorki w roli osoby pomnazajacej kase
    (a wyglada to na ten sam schemat) jak widac niczego ludzi nie
    nauczyla.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 13. Data: 2004-08-29 19:12:59
    Od: "Anna Pyptiuk" <p...@p...pl>

    Witajcie

    Ja jestem od ponad 1,5 roku klientka pana Piotra Żółkiewicza i zupelnie nie
    rozumiem waszych watpliwosci i waszego jadu. Jak mozecie tak szargac czyims
    imieniem nie majac o tym kims pojecia. Wlasciwie nigdzie w polsce nie mozna
    miec gwarantowanych 12% tylko u niego. czy ta nienawisc wyplywa stad ze jemu
    sie udalo a wam nie? To zloty czlowiek zawsze mozna z nim porozmawiac i
    cierpliwie wyjasnia co i dlaczego fundusz robi ale najlepiej o to nie pytac bo
    on i tak zna sie na tym lepiej niz ja czy pewnie inni. Kilka miesiecy temu
    znajoma zwrócila sie do Pana Piotra z prosba o pomoc w stworzeniu osrodka
    szkolno wychowawczego dla ubogich dzieci na ochocie i jego fundacja do dzis
    finansuje co miesiac wynajem pomieszczen. Ja nigdy nie mialam problemow z
    wplacaniem czy wyplacaniem pieniedzy i nie wierze w to zeby ten czlowiek mogl
    kogos oszukac. Od poczatku polecalam go wszystkim znajomym i wiem ze
    przynajmniej jedna osoba skorystala i jest zadowolona. Co ciekawe pan Piotr
    nie przyjmuje pieniedzy od kazdego tylko musi z kazdym porozmawiac o jego
    oczekiwaniach i go polubic czy jak sam mowi sprawdzic czy jest dobrym
    czlowiekiem. Wiec prosze nie obrzucajcie uczciwych ludzi blotem bez
    zastanowienia !!

    Anna Pyptiuk

  • 14. Data: 2004-08-29 19:23:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Anna Pyptiuk <p...@p...pl> wrote:
    > sprawdzic czy jest dobrym czlowiekiem. Wiec prosze nie obrzucajcie
    > uczciwych ludzi blotem bez zastanowienia !!

    Mam takie podejrzenie (moze na wyrost?), ale cos mi sie zdaje, ze Michał
    Milicer i Anna Pypituk to te same osoby.
    Adresy IP jakos podobne (nawet systemy sie zgadzaja). Dodatkowo po diabla
    bylo pisac na wszystkie 3 grupy pl.biznes.* jakby nie wystarczylo na
    jedna...
    Anna Pypituk - nagle zaczela bronic naszego cudownego inwestora -
    zastanawiajace - zwazywszy, ze nigdy dotad nie pisala nic w usenecie.
    Michal Milicer - tez jakas falszywka - dotychczas z adresu mailowego pisal
    niejaki Artur.

    Jednym slowem - moze juz dosc tych szopek?

    http://www.PRnews.pl

  • 15. Data: 2004-08-29 19:28:51
    Od: Piotr <p...@t...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2004 15:16:36 GMT, "MK" <m...@i...pl>
    napisał(a):

    >IMHO instynkt samozachowawczy powinien kazdemu podpowiedziec zeby sie od
    >tego trzymac z daleka :). Domena zostala zarejestrowana w lipcu, a w
    >internecie zupelny brak wiadomosci nt tej osoby.

    Jak to brak ? :))
    Google - zolkiewicz at writeme.com, znany jako NIKKEI, hga at
    interia.pl, HGA Inc., HGA Investment

    --
    Piotr

  • 16. Data: 2004-08-29 19:30:14
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    napisał w wiadomości news:cgtalu$hfb$1@news.onet.pl...
> [...]

    Zastanawiające są takie posty. Identyczne kopie trafily na pl.biznes.wgpw .
    Moze jeszcze na kilku innych listach tez?
    Ciekawy jestem w co inwestuje Pan Żółkiewicz. Jakoś w branży nie słyszałem
    ani tego nazwiska ani o tej firmie. No ale Polska to wielki kraj, wiec może
    coś przeoczyłem :)

    Malin

    --

    ------

    Jacek Maliszewski - Analityk FOREX
    EFIX Polska - www.efixpolska.com
    Oddział Szczecin, Monte Cassino 24
    tel.: (91) 422-84-63; 601-247-423

  • 17. Data: 2004-08-29 19:32:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Anna Pyptiuk" <p...@p...pl> wrote in message
    > Witajcie
    >
    > Ja jestem od ponad 1,5 roku klientka pana Piotra Żółkiewicza

    Hehe... a mozna byc wlasnym klientem? ;) Od poczatku mialem podejrzenia ze
    to jest kryptoreklama, ale teraz jestem pewnien ;)

    From: "Michał Milicer" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Wielkie oszustwo! - czy geniusz!?
    Date: 29 Aug 2004 16:04:19 +0200

    From: "Anna Pyptiuk" <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wielkie oszustwo! - czy geniusz!?
    Date: 29 Aug 2004 21:12:59 +0200

    ciekawe kto mieszka pod tym adresem podanym do rejestracji domeny ;) Chociaz
    lokalizacja by sie zgadzala ;)

    inetnum: 62.121.118.0 - 62.121.119.255
    netname: ASTERCITYNET
    descr: OTN Dzika IP assignment

  • 18. Data: 2004-08-29 19:38:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotr" <p...@t...pl> wrote in message

    > Jak to brak ? :))
    > Google - zolkiewicz at writeme.com, znany jako NIKKEI, hga at
    > interia.pl, HGA Inc., HGA Investment

    Eeeee.... to chyba nie ten ;)

    Szanowne kolezanki i koledzy

    Z zalem zawiadamiam o smierci naszego kolegi NIKKEIa

    NIKKEI byl wspaniala osoba, byl autorytetem dla mnie i dla wszystkich w moim
    zespole, ktoremu ON przewodzil. Wszyscy wiele mu zawdzieczamy, i na zawsze w
    naszych sercach pozostanie pamiec o nim.

    Pogrzeb odbedzie sie zgodnie z wola zmarlego bez udzialu znajomych i
    przyjaciol.
    NIKKEI zginal w niewyjasniony sposob, sekcja nie wykazala przyczyn.

    Przyjaciele i zespol HGA Inc.
    http://groups.google.pl/groups?q=zolkiewicz&start=20
    &hl=pl&lr=&ie=UTF-8&selm=UgLx4.4506%24Sf1.137673%40n
    ews.tpnet.pl&rnum=24

  • 19. Data: 2004-08-29 19:38:37
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...pl>

    Anna Pyptiuk <p...@p...pl> napisał(a):

    > Witajcie
    Witam
    > Ja jestem od ponad 1,5 roku klientka pana Piotra Żółkiewicza i zupelnie nie
    > rozumiem waszych watpliwosci i waszego jadu.
    Ja akurat rozumiem wątpliwości.
    Jak mozecie tak szargac czyims
    > imieniem nie majac o tym kims pojecia. Wlasciwie nigdzie w polsce nie mozna
    > miec gwarantowanych 12% tylko u niego.
    A coś więcej o tych gwarancjach możemy usłyszeć?Cała_Polska_chętnie usłyszy:)
    czy ta nienawisc wyplywa stad ze jemu
    > sie udalo a wam nie?
    Uczucie nienawiści jest mi obce:)
    To zloty czlowiek zawsze mozna z nim porozmawiac i
    > cierpliwie wyjasnia co i dlaczego fundusz robi ale najlepiej o to nie pytac bo
    > on i tak zna sie na tym lepiej niz ja czy pewnie inni.
    To już dla mnie jest dziwne!
> [...]
    > szkolno wychowawczego dla ubogich dzieci na ochocie i jego fundacja do dzis
    > finansuje co miesiac wynajem pomieszczen.
    No to tutaj kieruję słowa uznania dla tego Pana.
> [...]
    > nie przyjmuje pieniedzy od kazdego tylko musi z kazdym porozmawiac o jego
    > oczekiwaniach i go polubic czy jak sam mowi sprawdzic czy jest dobrym
    Kolejna dziwna sprawa (dla mnie).Przepraszam za szczerość ale to zdanie
    skojarzyło mi się z jaką sektą;)
    Wiec prosze nie obrzucajcie uczciwych ludzi blotem bez
    > zastanowienia !!
    >
    > Anna Pyptiuk
    Ewentualną odpowiedź proszę kierować _tylko_ na forum pbb.
    Z wyrazami szacunku

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl

  • 20. Data: 2004-08-29 20:11:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Z rzeczy, które znalazłem na jego stronach, to co ciekawsze są:

    1. "Dziękuję wszystkim, którzy kiedyś mi zaufali i po dziś dzień są
    członkami funduszu. Zarządzanie cudzymi pieniędzmi to wielka
    odpowiedzialność - ale dla mnie jest to również pasjonujące wyzwanie. Cieszę
    się, że dzięki mojej pasji i Waszemu zaufaniu możemy razem współtworzyć
    przyszłość." - a domena kilka miesięcy istnieje. Nie ma adresu firmy, więc
    innej łączności nie było pewnie. Skąd w takim razie wzięli się Ci poprzedni
    klienci?

    2. Obecnie w związku z dużą ilością chętnych pragnących przystąpić do
    funduszu zostało wstrzymane przyjmowanie nowych członków a dotychczasowi
    uzyskali pierwszeństwo w dokonywaniu dopłat. - zastanawiam się przed kim
    dotychczasowi członkowie dostali pierwszeństwo, skoro pozostali nawet
    wstąpić nie mogą.

    3. Na stronie http://www.zolkiewicz.pl/konto.htm hasło w opcji darmowej
    nawet gwiazdek nie robi. Nie szyfrowane, więc pewnie jawnie leci w mailu.

    4. Fundusz Zolkiewicz Investment Fund przekazał kapitał początkowy oraz
    zobowiązuje się przekazywać co miesiąc 5.000 zł na rzecz założonej przez
    siebie fundacji. - czy ktoś o takiej fundacji słyszał?

    5. Co to za serwis, gdzie nie ma słowem napisane, jak stać się jego
    udziałowcem. No i po co ograniczenie udziałów dla osób fizycznych?

    Moim zdaniem to nie tyle oszustwo, co intrygująca publikacja. Raczej strona
    zrobiona na jakieś tam zaliczenie, niż faktyczna oferta. Nie napisano
    niczego na temat zasad działania, wyników za poprzednie lata. te strony, to
    raczej nie jest oferta.