  • 1. Data: 2006-03-09 15:06:24
    Temat: Wazne pytanie
    Od: "Iga" <i...@o...pl>

    Zostały przelane złotówki na konto walutowe w euro. Moje pytanie - czy bank
    moze bez dyzpozycji klienta przewalutować te pieniadze i zaksiegować? Jeśli
    nie moze, to na jakim rachunku zostaną zaksięgowane te pieniądze? Rachunek
    techniczny?

  • 2. Data: 2006-03-09 15:16:14
    Temat: Re: Wazne pytanie
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Iga" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli
    > nie moze, to na jakim rachunku zostaną zaksięgowane te pieniądze? Rachunek

    to zalezy od banku ale przewalutować to raczej nie powinien.
    Albo wypłaci ci złotówki w kasie albo jeśli masz rachunek też w PLN to tam
    je zaksięguje. Ale powinien się z tobą skontaktować. Czasami nadgorliwe
    banki zrobią zwrot z powodu niezgodności waluty rachunku i przelewu

  • 3. Data: 2006-03-09 15:19:42
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

> [...]
    bank
    > moze bez dyzpozycji klienta przewalutować te pieniadze i zaksiegować?

    Jeżeli zezwala na to regulamin konta, to tak.

    >Jeśli
    > nie moze, to na jakim rachunku zostaną zaksięgowane te pieniądze? Rachunek
    > techniczny?

    Jeżeli nie może, to pieniądze wrócą do nadawcy.

  • 4. Data: 2006-03-09 20:08:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-03-09 16:19, osobnik Glenn stwierdził, iż:
    > bank
    >
    > Jeżeli zezwala na to regulamin konta, to tak.

    Nie dotyczy ING, który własny regulamin ma w d :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2006-03-10 10:22:26
    Od: "Anka L." <l...@p...onet.pl>

    Iga wrote:

> [...]
    > nie moze, to na jakim rachunku zostaną zaksięgowane te pieniądze? Rachunek

    mialam przypadek, że klient opłacając płatność w złotówkach przelał
    niechcący pieniądze na konto walutowe. Bank pekao taka platnosc bez
    mrugniecia okiem przewalutowal i zaksięgowal... co bylo bardzo
    niepozadane :( po złożeniu "reklamacji" operacja została cofnięta -
    pieniadze zostaly przesuniete na konto zlotowe. Wymagalo to paru wizyt w
    banku :)

    A.Laszczak