  • 1. Data: 2004-11-10 10:48:45
    Temat: WROC. Studiujący a konto - gdzie?
    Od: "adam" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam,
    Mam maly dylemat - chce zalozyc studiującej corce konto,
    Bankow jest duzo, informacji w necie jeszcze wiecej, czytanie zajmnie mi
    mnostwo czasu, hoho a może i wiecej:-)
    Z zwiazku z tym mam do Was prosbe, kto jest na biezaco w temacie, proszę mi
    podpowiedziec co byscie zaproponowali ? przyklady z autopsji czy z racji
    wykonywanego zawodu w bankowosci.
    P.S.
    Miejsce - Wroclaw, wiec bankomatow na uczelni i obok zamieszkania mnostwo.
    Dostep do netu tez.
    Dziekuje i pozdr//a

  • 2. Data: 2004-11-10 11:01:48
    Temat: Re: WROC. Studiujący a konto - gdzie?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    adam <a...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > P.S.
    > Miejsce - Wroclaw, wiec bankomatow na uczelni i obok zamieszkania

    BZ WBK (bezplatne konto studenkie ale drogie przelewy), mBank (przelewy 50
    groszy), MultiBank (bezplatne przelewy konto 2 zl) lub Millennium (bez
    papierowych wyciagow)
    Zalety - w przypadku 3 pierwszych pelno bankomatow BZ WBK, ktore sa
    bezplatne dla klientow tych bankow.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 3. Data: 2004-11-10 11:02:12
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    Użytkownik "adam" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > P.S.
    > Miejsce - Wroclaw, wiec bankomatow na uczelni i obok zamieszkania mnostwo.

    Chyba standardowo - dwa konta, ktore wzajemnie beda sie uzupelniac. mbank
    lub inteligo w polaczeniu z VW lub Lukasem - wszystko zalezy od tego ile
    miesiecznie przelewow bedzie wykonywanych oraz od srodkow gromadzonych na
    koncie

  • 4. Data: 2004-11-10 11:14:10
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik adam napisał:

    > Z zwiazku z tym mam do Was prosbe, kto jest na biezaco w temacie, proszę mi
    > podpowiedziec co byscie zaproponowali ? przyklady z autopsji czy z racji
    > wykonywanego zawodu w bankowosci.

    Multibank : prowadzenie konta 1zl + 1zl za karte, sa normalne oddzialy,
    ponadto w ofercie KK dla studentow,

    Inteligo : bezproblemowe wplaty i wyplaty w PKO BP, prowadzenie konta za
    darmo ( jezeli srednie dzienne saldo wynosi conajmniej 100zl ) + 1zl
    miesiecznie za karte VE

    mBank : calkowicie za darmo, ( jezeli srednie dzienne saldo wynosi
    conajmniej 100zl )karta + prowadzenie, aktualnie nie ma gdzie wplacac
    gotowka ( ale powstaja tzw wplatomaty w wiekszysch miastach ) , ale
    mozna wplacac przelewem, wyplaty w bankomatach Euronetu i BZ WBK za darmo ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 5. Data: 2004-11-10 11:20:34
    Od: "XxX" <b...@a...email>

    > Inteligo : bezproblemowe wplaty i wyplaty w PKO BP, prowadzenie konta za
    > darmo ( jezeli srednie dzienne saldo wynosi conajmniej 100zl ) + 1zl
    > miesiecznie za karte VE

    srednie MIESIECZNE saldo

> [...]
    > gotowka ( ale powstaja tzw wplatomaty w wiekszysch miastach ) , ale mozna
    > wplacac przelewem, wyplaty w bankomatach Euronetu i BZ WBK za

    saldo nie ma nic do rzeczy, ekonto i emax sa bezplatne
    wplacac mozna w lodzi, wiec nie pisz ze nie ma gdzie wplacac ;)
    pozatym wplatomaty stoja juz conajmniej w kilku wiekszych miastach (przy
    mkioskach), tyle ze jeszcze nieczynne, ale to zapewne kwestia dni...

  • 6. Data: 2004-11-10 11:39:50
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-11-10, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > papierowych wyciagow)
    > Zalety - w przypadku 3 pierwszych pelno bankomatow BZ WBK, ktore sa
    Tak offtopic - w jakich rejonach polski jest pełno bankomatów BZ WBK ?
    Na _CALE_ woj podlaskie są 4 takie bankomaty ...
    W Białymstoku gdzie są 84 bankomaty tylko 1 BZWBK ...
    Euronetowych - 2 :(

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 7. Data: 2004-11-10 11:41:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Jurczuk <m...@t...pl> wrote:
    > Tak offtopic - w jakich rejonach polski jest pełno bankomatów BZ WBK ?
    > Na _CALE_ woj podlaskie są 4 takie bankomaty ...
    > W Białymstoku gdzie są 84 bankomaty tylko 1 BZWBK ...
    > Euronetowych - 2 :(

    Na zachodzie ;) + Warszawa

  • 8. Data: 2004-11-10 11:43:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak offtopic - w jakich rejonach polski jest pełno bankomatów BZ WBK ?

    Slask (nie wiedziec czemu zwany Dolnym...) - dawny rejon BZ
    Wielkopolska - dawny rejon WBK

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 9. Data: 2004-11-10 11:44:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "XxX" <b...@a...email> napisał w wiadomości

    > wplacac mozna w lodzi, wiec nie pisz ze nie ma gdzie wplacac ;)
    > pozatym wplatomaty stoja juz conajmniej w kilku wiekszych miastach (przy
    > mkioskach), tyle ze jeszcze nieczynne, ale to zapewne kwestia dni...

    Gdzie stoja wplatomaty?
    W tej grupie widzialem tylko info miejscu na nie w Bydgoszczy czy innym
    Toruniu...

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 10. Data: 2004-11-10 11:46:43
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Gdzie stoja wplatomaty?
    > W tej grupie widzialem tylko info miejscu na nie w Bydgoszczy czy
    > innym Toruniu...

    Chyba zaczana stac, bo ja widzialem w poprzedni weekend w Radomiu w M1
    (nieczynny jeszcze)