  • 1. Data: 2007-02-21 15:21:35
    Temat: Transfer GBP - USD
    Od: "n...@t...pl" <n...@t...pl>

    Witam

    Planuję pewien drobny zakup w USA, ale niezależnie od kwoty jaką mam
    wydać, pojawia się problem transferu pieniędzy. Wiadomo - 2 waluty,
    1000 problemów.

    Generalnie mam konto zarówno polskie, jak i brytyjskie (lloyds tbs).
    Jest może na grupie ktoś zorientowany kto mógłby doradzić w jaki
    sposób przelać pieniądze z konta brytyjskiego (ew polskiego), na konto
    amerykańskie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-21 16:52:23
    Temat: Re: Transfer GBP - USD
    Od: Robert <k...@g...pl>

    > sposób przelać pieniądze z konta brytyjskiego (ew polskiego), na konto
    > amerykańskie?

    tanio: moneybookers, paypal
    albo z polskiego lub brytyjskiego banku w okienku lub przez internet jak
    jest taka mozliwosc, w HSBC nie mam.

    Robert