  • 1. Data: 2002-08-04 17:26:58
    Temat: Visa Electron a Classic
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    Witam,

    Pewnie to już gdzieś było, ale nie znalazłem. Otórz: czym różni się Visa
    Electron od Classica? Wiem, że tym drugim można płacić w sieci, ale z
    drugiej strony Electronem Inteligo też można. A jakie oznaczenie ma karta
    kredytowa w systemie Visa?

    Pozdr.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-08-04 17:31:04
    Temat: Re: Visa Electron a Classic
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tompus" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Electron od Classica? Wiem, że tym drugim można płacić w sieci, ale z
    > drugiej strony Electronem Inteligo też można.

    http://faq4pbb.prv.pl/

    A jakie oznaczenie ma karta
    > kredytowa w systemie Visa?

    Takie samo jak VC - ew niektore banki pisza ze jest to KK (np BZWBK)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-08-04 20:40:10
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    Witam,

    Szukałem już na tej stronie (http://faq4pbb.prv.pl/), niestety nie znalazłem
    satysfakcjonującej odpowiedzi.

    Pozdr
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-08-04 21:39:26
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Zobacz tutaj 4 punkt http://www.inteligo.pl/pomoc/faq-karty-i-bankomaty.h
    tml
    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 5. Data: 2002-08-05 08:04:28
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Electron od Classica? Wiem, że tym drugim można płacić w sieci, ale z
    > drugiej strony Electronem Inteligo też można. A jakie oznaczenie ma karta
    Nie ma de facto czegoś takiego jak Classic. Są karty płaskie, które w
    nomenklaturze VISY nazywają się Electron i karty wypukłe. Różnica jest
    zasadnicza. Kartą płaską nie zapłacisz w punkcie, który nie ma online'owego
    połącznia z Centrum Rozliczeniowym (aczkolwiek jeśli na karcie płaskiej jest
    ustawiony floor limit powyżej zera to jest to mozliwe). Karta wypukła tzw.
    embossed pozwala na dokonywanie transakcji w całkowitym off-line czyli na
    tzw. żelazkach lub zigzagach.

    Nie ma czegoś takiego jak karta kredytowa. To czy karta jest kredytowa czy
    charge czy też pay-now decyduje bank, a nie VISA czy Europay.

    OMS Diver

  • 6. Data: 2002-08-05 10:31:25
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Nie ma czegoś takiego jak karta kredytowa.

    ha...

    >To czy karta jest kredytowa czy
    > charge czy też pay-now decyduje bank, a nie VISA czy Europay.

    hahahahahahahaha.....
    To jest, czy jej nie ma ? ;-)))))
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-08-05 11:57:13
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > hahahahahahahaha.....

    Ten sie smieje ostatni, kto sie smieje dlugo...;-)

    > To jest, czy jej nie ma ? ;-)))))

    Nooo, jakby tu po ludzku... nie karta jest kredytowa (karta jest platnicza,
    plastikowa, z paskiem magnetycznym lub chipem i jakie tam chcesz jeszcze jej
    cechy) tylko kredytowa jest umowa z bankiem.
    Formalnie twoj przedpiszca mial racje: bank ci daje kredyt a nie karta.
    Nazwa "karta kredytowa" to oczywiscie niezbyt udolne tlumaczenie od "credit
    card".

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 8. Data: 2002-08-05 12:25:27
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "OMS Diver" <o...@p...onet.pl> writes:

    > Nie ma de facto czegoś takiego jak Classic. Są karty płaskie, które w
    > nomenklaturze VISY nazywają się Electron i karty wypukłe.

    I te wypukle to sa wlasnie Classic, bo kiedys innych nie bylo.

> [...]
    > połącznia z Centrum Rozliczeniowym (aczkolwiek jeśli na karcie płaskiej jest
    > ustawiony floor limit powyżej zera to jest to mozliwe).

    No to zdecyduj sie - mozliwe czy niemozliwe?

    Nie ma czegos takiego jak "floor limit" na karcie.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 9. Data: 2002-08-05 14:27:29
    Od: "tompus" <t...@f...onet.pl>

    Witam,
    Dzięki serdeczne, już jarzę.
    Pozdr. Wojtek

  • 10. Data: 2002-08-05 15:41:02
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Wychodzi na to, że jak sie ma VE, a potem dostanie sie VC, to VE można juz
    wywalić do kosza, bo przecież do niczego sie juz nie przyda. Chyba, że tylko
    po to, żeby mieć dwie karty. Bo przecież VE nie ma jakiejś dodatkowej funkcji,
    której nie ma VC, prawda, więc właściwie staje się zbędna. Po co mieć pralkę z
    funkcją wirowania i wirówkę, skoro wystarczy sama pralka z funkcja wirowania...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl