  • 1. Data: 2002-08-04 13:10:12
    Temat: Przelew w sobotę?
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Cześć,

    Widzę w Telepekao:

    Data operacji Data realizacji [...]
    -------------------------------------
    02.08.02 03.08.02 [...]

    - przelew w ramach Pekao. Coś przegapiłem, w sobotę
    "chodzą" przelewy?

    --
    http://szymon/

  • 2. Data: 2002-08-04 17:48:31
    Temat: Re: Przelew w sobotę?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > - przelew w ramach Pekao. Coś przegapiłem, w sobotę
    > "chodzą" przelewy?

    JEsli w ramach Pekao to i w niedziele powinny ;)

  • 3. Data: 2002-08-05 04:51:02
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote
    [in news:aijpbo$pq7$1@news.onet.pl]:

    > JEsli w ramach Pekao to i w niedziele powinny ;)

    Przelew złożony w sobotę będzie u odbiorcy widoczny
    w saldzie w niedzielę...? Pekao->Pekao?

    --
    http://szymon/

  • 4. Data: 2002-08-05 06:40:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przelew złożony w sobotę będzie u odbiorcy widoczny
    > w saldzie w niedzielę...? Pekao->Pekao?

    Nie wiem jak to jest w Pekao, alepowinien byc widoczny od razu.
    Oczywiscie moze to byc jak w WBK, czyli jednak diabli wiedza kiedy...
    JEst to jednak uzaleznione od banku a nie od KIRu (pomiedzy bankami przelewy
    ida sesjami - tutaj nie)

  • 5. Data: 2002-08-05 08:40:16
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@u...pl> napisał w wiadomości

    > "AMRA" <a...@a...com> wrote
    > [in news:aijpbo$pq7$1@news.onet.pl]:

    > Przelew złożony w sobotę będzie u odbiorcy widoczny
    > w saldzie w niedzielę...? Pekao->Pekao?

    Widoczny w Teleserwisie i w bankomacie to on moze byc na drugi dzien, bo
    system PEKAO jest aktualizowany ok.godziny 24, jednak w placowce kasa
    powinna byc dostepna w tym samym dniu.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-08-07 05:57:54
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > - przelew w ramach Pekao. Coś przegapiłem, w sobotę
    > "chodzą" przelewy?

    A w mBanku chodzą ?
    Inna ciekawostka- mam zlecenie stałe 4 każdego miesiąca Pekao- mBank. Jak myślisz, co
    się
    dzieje gdy czwarty wypada w sobotę ? Tak, tak- zdejmują z konta perfidnie wysyłając w
    poniedziałek.
    Grzegorz

  • 7. Data: 2002-08-07 07:09:57
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A w mBanku chodzą ?

    Chodza i to przez 24h, 365 dni w roku, transakcje wewnatrz mBanku sa ONLINE
    "na zywo", :od reki" :-)

> [...]
    myślisz, co się
    > dzieje gdy czwarty wypada w sobotę ? Tak, tak- zdejmują z konta perfidnie

    No i dobrze, bo tak sie robi. W mBanku masz nieco odwrotnie i zlecenie stale
    zamiast w poniedzialek to zrobia w piatek, chyba ze piatek to swieto to
    pojdzie w czwartek, mimo ze zlecales w sobote :)
    Inaczej sprawa wyglada, gdy zlecasz przelew w sobote i z data sobotnia to
    kase zabiora od razu ale przelew tak naprawde pojdzie dopiero w poniedzialek
    i za 2 dni z odsetek nici ;-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2002-08-07 10:00:36
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Chodza i to przez 24h, 365 dni w roku, transakcje wewnatrz mBanku sa ONLINE
    > "na zywo", :od reki" :-)

    Wiem- pismo nie oddaje tonu wypowiedzi imo przelewy wewnątrzbankowe w pekao chodzą na
    okrągło.

> [...]
    > kase zabiora od razu ale przelew tak naprawde pojdzie dopiero w poniedzialek

    Ma to swoje dobre i złe strony. Myślę tu o datach.
    Grzegorz