  • 1. Data: 2003-08-10 19:29:40
    Temat: VW Bank e-direct standard... there is non higher?
    Od: "GR8" <g...@w...pl>

    Witam,

    Zabieram się do założenia konta e-bankowego... (klient indywidualny)

    Śledzę wątki na grupie, pozaglądałem na różne strony... i wygląda na to że
    najlepsze warunki daje VW Bank z jego e-direct standard.
    - za nic się nie płaci (przelewy, prowadzenie konta, zlecenia stałe)
    - najwyższe oprocentowanie (4%)
    - token
    - wszystkie bankomaty w Polsce (powyżej 400 PLN ale to mi nie przeszkadza)

    Gdzie jest haczyk? Nie wierzę, że nie ma żadnych minusów... wtedy mbank nie
    był by taki popularny...

    Pozdrawiam,
    Marcin Grochowski

  • 2. Data: 2003-08-10 19:46:59
    Temat: Re: VW Bank e-direct standard... there is non higher?
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "GR8" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > - najwyższe oprocentowanie (4%)
    > - token
    > - wszystkie bankomaty w Polsce (powyżej 400 PLN ale to mi nie przeszkadza)

    Wszystko prawda. Mi sie jeszcze podoba darmowa infolinia

    > Gdzie jest haczyk? Nie wierzę, że nie ma żadnych minusów... wtedy mbank
    nie
    > był by taki popularny...

    Haczyka nie ma jak na razie. mBank bardziej rozreklamowany i oferuje wiecej
    produktow.VW nie ma duzo klientow, bo do 1.06.2003 edirekt bylo platne i tu
    wygrywal mBank. Mi sie w VW nie podoba brak online , ale mozna sie
    przyzwyczaic. Najlepiej zaloz oba konta i sobie porownaj. Oba sa bezplatne
    wiec nic nie stracisz.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2003-08-10 19:49:43
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > wtedy mbank nie był by taki popularny...

    VW Bank nie pobiera opłat za prowadzenie konta e-direct standard
    od bardzo niedawna. Stąd wnioskowanie o jakości usług na podstawie
    porównania jego popularności z mBankiem jest niezbyt trafnae.

    --
    Jakub Berent

  • 4. Data: 2003-08-10 20:12:00
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    GR8 <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Gdzie jest haczyk? Nie wierzę, że nie ma żadnych minusów... wtedy mbank nie
    Mnie "dręczy "tylko jedno pytanie:Jak długo VW Bank direct będzie oferował
    takie warunki?Zobaczcie tutaj
    http://www2.gazeta.pl/vwbankdirect/1,44266,1443741.h
    tml
    Trzy pakiety do wyboru:

    Pakiet Standard

    2003 r. - bez opłat

    Karta Visa Electron

    towarów zakupionych
    za pomocą karty
    2 000 PLN

    OC w życiu prywatnym
    5 000 PLN
    Napisane jest 2003r.-bez opłat!!!A dalej...?
    Wymiana tokenów w przyszłym roku?Czy bezpłatnie?

    Nie ma rzeczy idealnej:)

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-10 20:26:27
    Temat: Token VW
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    > Wymiana tokenów w przyszłym roku?Czy bezpłatnie?

    BTW - jeżeli chodzi o tokeny, to tydzień temu w pakiecie startowym dostałem
    już token ważny do 31 lipca 2005.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 6. Data: 2003-08-10 20:39:11
    Temat: Re: Token VW
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości

    > BTW - jeżeli chodzi o tokeny, to tydzień temu w pakiecie startowym
    dostałem
    > już token ważny do 31 lipca 2005.

    Data ważności tokena akurat niewiele znaczy w omawianej kwestii...

    Chyba, że po prostu chciałeś zasygnalizować :-) bo wcześniej były wydawane
    dośc stare tokeny...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 7. Data: 2003-08-10 20:57:39
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bh6ahj$kb5$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
> [...]
    >
    > Data ważności tokena akurat niewiele znaczy w omawianej kwestii...
    >
    > Chyba, że po prostu chciałeś zasygnalizować :-) bo wcześniej były

    Był swego czasu post, który sugerował, że motywacją zniesienia opłaty była
    nadmierna liczba zakupionych tokenów, stąd zapewne ten motyw tutaj.

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-08-10 21:02:06
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Był swego czasu post, który sugerował, że motywacją zniesienia opłaty była
    > nadmierna liczba zakupionych tokenów, stąd zapewne ten motyw tutaj.

    Ja dostałem ważny do listopada 2004.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 9. Data: 2003-08-10 21:11:49
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bh6bsh$ndk$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja dostałem ważny do listopada 2004.

    Ja również. To bardzo krótko wlasnie - bardzo podobny token Lukasa mam juz 3
    lata.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-08-10 21:46:56
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Gdzie jest haczyk? Nie wierzę, że nie ma żadnych minusów... wtedy mbank
    nie
    > był by taki popularny...

    haczyk jest taki że tylko w 2003r prowadzenie konta jest za free
    (przynajmniej tak z www wynika), później wrócą do 10zł/m-c i nie będzie to
    już tak atrakcyjne