  • 1. Data: 2002-04-25 16:54:49
    Temat: VISA z polską czcionką
    Od: "Mariusz Brzoska" <p...@k...pkobp.pl>

    Mam polską czcionkę na karcie VISA CLASSIC.

    Czy nie będę miał problemów za granicą z tego powodu?
    Zamierzam wyjechać do USA i proawdopowobnie będę
    jej tam uzywał np. wynajem samochodu.

    A co z kupowaniem przez internet w sklepach zaganicznych?

  • 2. Data: 2002-04-25 16:59:18
    Temat: Re: VISA z polską czcionką
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Brzoska" <p...@k...pkobp.pl> napisał w wiadomości

    > A co z kupowaniem przez internet w sklepach zaganicznych?

    Na VE Inteligo tez mam polska czcionke - w Polskich sklepach internetowych
    wpisuje tak jak na karcie, w zagranicznych bez polskich liter.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-04-25 17:08:17
    Temat: e0banking
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.artegence.com/a-zine/page.xml?issue=2&aid
    =2

    Troszke moze nieaktuyalne dane choc art. nowy, ale polecam

  • 4. Data: 2002-04-25 18:13:43
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Mam polską czcionkę na karcie VISA CLASSIC.
    >
    > Czy nie będę miał problemów za granicą z tego powodu?
    > Zamierzam wyjechać do USA i proawdopowobnie będę
    > jej tam uzywał np. wynajem samochodu.

    Absolutnie zadnych problemow.
    W zeszlym roku korzystalem z Visy Classic Pekao SA
    (debetowa, dolarowa) - w moim nazwisku sa dwa polskie
    znaki.

    Testowane w wypozyczalniach:
    - Hertz na Florydzie
    - Alamo w Arizonie

    Takze w wypadku platnosci na zelazku rowniez nie ma problemow.

    > A co z kupowaniem przez internet w sklepach zaganicznych?

    W inecie place Inteligowska VE (ale tez mam polskie znaki)
    i jesli problem jest to wynika z czego innego - wpisuje
    sie normalnie bez polskich znakow i przyjmuje bez problemu.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl