  • 1. Data: 2003-05-30 09:25:03
    Temat: Uwaga na przelewy do Pekao SA
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Na poczatek:
    Co najmniej do dnia 30 czerwca 2003 r. oba numery rachunków,
    dotychczasowy oraz nowy numer NRB, mogą być zamiennie wykorzystywane w
    Państwa korespondencji z Bankiem. W przypadku przedłużenia powyższego
    terminu stosowny komunikat zostanie zamieszczony w serwisie
    informacyjnym.

    Pekao Sa niestety tego nie respektuje przynajmnije w przypadku mBanku
    i MultiBanku dostaje zwroty o niepoprawnych numerach rachunku....
    dlatego juz teraz pozmieniajcie w zleceniachstalych itp numery
    rachunkow, bo moze zwracac (wlasnie mi zwrocilo z DWSu)

  • 2. Data: 2003-05-30 15:23:23
    Temat: Re: Uwaga na przelewy do Pekao SA
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]

    Pekao w ogóle jakieś jest kulawe w rozliczeniach.

    Nie umie wypłacić gotówki, jeśli macierzysty oddział jest zamknięty,
    Nie umie rozliczać transakcji kartowych (wątek "Pekao zgarnia twoją
    kasę"),
    Nie umie wysłać poprawnie eliksiru (dubluje numer rozliczeniowy
    jednostki),
    Pekao 24 wprowadza stopniowo, ale kasuje wszystkich równo,
    A teraz następny kwiatek - nie przyjmuje poprawnych (według tego co
    mówi) przelewów.

    Chyba kilku panów powinno się lekko zastanowić, po co tam siedzą.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-05-30 17:42:14
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski <s...@s...preczgazeta.pl> wrote:

    > Chyba kilku panów powinno się lekko zastanowić, po co tam siedzą.

    Mówisz o klientach? JUż się zastanowili - wieją.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-05-31 18:25:06
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:
> [...]

    Pytanie tylko, czy bank zauważalnie na tym traci.
    Jako konsument mam nadzieję, że tak.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-02 08:46:59
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:
    > Pytanie tylko, czy bank zauważalnie na tym traci.
    > Jako konsument mam nadzieję, że tak.

    Przelewy nie dochodza co najmniej od kwietnia...
    Wlasnie zobaczylem ze mi wtedy zwrocilo skladke z TFI... :(
    A ze widac dopiero powod na szczegolowym podgladzie - wiec nawet wtedy
    nie zauwazylem tego....
    Pies by tracal to Pekao

  • 6. Data: 2003-06-02 17:36:27
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Pies by tracal to Pekao
    >
    >Nie ma to jak nasze /choć nie doskonałe/ banki. W PeKaO obsługują każdego
    kto przyjdzie / od emeryta po Stocznię/ i dobrze na tym wychodzimy. Bo zysk
    banku rosnie a wskażnik wypłacalności przekroczył 12, co dobrze rokuje bankowi
    przed prywatyzacją, no i najważniejsze ... w naszym powiecie to jest faktycznie
    najlepszy bank.

  • 7. Data: 2003-06-02 17:41:57
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    bankowi
    > przed prywatyzacją, no i najważniejsze ... w naszym powiecie to jest

    K,,,, O,,, R ,,,, E ,,,,K,,,, T ,,,,A --- poprzedniej wypowiedzi.
    OCZYWIŚCIE POMYLIŁEM SIĘ. CHODZI MI O PKO BANK POLSKI SA. TEN U NAS
    JEST NAJLEPSZY.

  • 8. Data: 2003-06-02 18:06:55
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    Zapewne jedyny?
    MSPANC

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 9. Data: 2003-06-02 18:25:45
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

  • 10. Data: 2003-06-02 20:21:04
    Od: s...@p...onet.pl

    > Zapewne jedyny?
    > MSPANC
    >
    > --
    > ukłony - skowi
    > skowi (at) gazeta pl
    > gg: 2539349

    NIE jeden z 18-tu. Sprawdzałem cztery. Ale faktycznie - wiarygodna opinia
    mogła by być po sprawdzeniu dalszych 14-tu. Przyznaję rację MSPANC-owi -
    - przemówił przezemnie "polski nacjonalizm bankowy". Obiecuję poprawę i "zdanie
    się" na obiektywnych ekspertów i grupowieczów.

    Stach