  • 1. Data: 2004-06-24 13:42:57
    Temat: Unikasa citigangu
    Od: "Jerzy Dusk" <s...@U...pl>

    Od 15 czerwca, czyli od momentu wpłaty rachunku przez Unikasę, do dziś, 24.06
    należność nie dotarła do odbiorcy. Reklamowałem w punkcie gdzie płeciłem - tam
    wszystko w porządku.
    Zatem Citigang przetrzymuje pieniądze?
    Zwyle ponoć docierają w ciągu 3-5 dni, co i tak wydaje mi się zbyt długim
    terminem.

    Jerzy
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-24 13:55:13
    Temat: Re: Unikasa citigangu
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jerzy Dusk <s...@U...pl> wrote:
> [...]
    > Zatem Citigang przetrzymuje pieniądze?
    > Zwyle ponoć docierają w ciągu 3-5 dni, co i tak wydaje mi się zbyt

    A cod bylo o tym. TRzebaby przezytac regulamin, ale cos mi siwta, ze do
    tygodnia moga tryzmac kase jakos (chyba zeto nie oni)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-24 21:55:03
    Od: "Zeus" <y...@T...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <s...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zatem Citigang przetrzymuje pieniądze?
    > Zwyle ponoć docierają w ciągu 3-5 dni, co i tak wydaje mi się zbyt długim

    Heee no jak widac nawet takie łebskie duze firmy mają z tym problem.
    Mam pytanko co to byly za rachunki tel kom, energia itd nop i prosze
    przedstaw sprawe jak sie zakonczyla bardzo mnie to interesuje
    pozdrowienia
    Zeus