    From: "Jaca" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Umowa handlowa - szukam
    Date: Sun, 16 May 2004 20:46:55 +0200

    Wiem że to trochę NTG ale może nikt mnie nie zrzuci do googli tylko pomoże
    coś znaleźć.
    Potrzebuje jakiegoś wzoru umowy handlowej na zakup maszyny (zresztą nieważne
    czego) za granicą. Chodzi o to żeby tak sporządzic umowę aby płatność
    nastapiła po dostarczeniu zamówionego towaru i w dodatku sprawdzeniu że jest
    taki o jaki chodziło, wolny od wad, itp. Płatność warunkowa np. akredytywa,
    dlatego pisze tytaj, w końcu ma to jakiś związek z bankiem.

    Jaca