    From: "Mariusz Wojtysiak" <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ubezpieczenie na zycie do kredytu w PKOBP
    Date: 28 Jul 2004 17:10:57 +0200

    Czesc!

    Dostalem kredyt mieszkaniowy w PKOBP. Bank wymaga ode mnie dodatkowego
    zabezpieczenia w postaci polisy na zycie.

    Kredyt bede splacal 20 lat.
    Chcialbym wykupic teraz polise na zycie na 5 lat, a za 5 lat nastepna polise na
    nastepne 5 lat itd... Dlaczego?

    Terminowa polisa na zycie na 20 lat wyniesie mnie ok 230 zl / miesiac,
    natomiast na 5 lat ok. 130 zl / miesiac.

    Pozatym za 5 lat bedziemy bardziej "unijni" i byc moze ubezpieczenia na zycie
    beda bardziej atrakcyjne (tansze), wiec moze poszukam ciekawszego (tanszego?).

    Niestety pani w PKOBP twierdzi, ze musze podpisac polise od razu na 20 lat,
    chociaz umowa kredytu mowi tylko, ze musze posiadac polise na zycie przez okres
    kredytowania. Nie mam tam nic o tym, ze nie moge wykupic krotszych polis
    dajacych razem 20 lat.

    Czy komus z Was udalo sie przedstawic w PKOBP polise na krotszy okres, niz
    okres kredytowania? Warto sie klocic?

    Pozdrawiam,
    Mariusz Wojtysiak