eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Ty dbaj o swój krzyż""Ty dbaj o swój krzyż"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder1.news.weretis.net!feeder4.news.weretis
    .net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!news.highwinds
    -media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news
    .neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
    From: z <...@...pl>
    Subject: "Ty dbaj o swój krzyż"
    Date: Tue, 10 Nov 2015 10:21:44 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.3.0
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <5641b72a$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-64-23-66.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1447147306 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 89.64.23.66:4269
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1623
    X-Received-Body-CRC: 2809302924
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:617905
    [ ukryj nagłówki ]

    Od kilku tygodni jestem bombardowany reklamą o krzyżu.
    Wiem że specjaliści będą zaprzeczać (przecież z czegoś muszą żyć) ale z
    tej reklamy pamiętam tylko kłamliwe stwierdzenie żeby schylać się po
    dużo. Wszyscy lekarze, nauczyciele, specjaliści twierdzą że o kręgosłup
    trzeba dbać schylając się po mało na ugiętych nogach a nie po dużo i na
    raz. :-) Teraz gdy już nie ta młodość ale i dawniej miałem to zawsze w
    pamięci.
    Konkludując z tej reklamy zostało mi w głowie to kłamliwe stwierdzenie i
    żałosna opinia o jej twórcach oraz jacyś "rianie".
    Nawet nie pamiętam jaki to bank i co mi chciał oferować.

    Marketingowcy! Postarajcie się bardziej bo g... robicie.
    Jak chcecie coś promować to rzadziej ale mądrzej.

    No chyba że chodzi o wpuszczenie w koszty i unikanie podatków.

    Wtedy szacun ;-)

    z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1