  • 1. Data: 2005-06-05 15:18:41
    Temat: [Trochę OT] Czy mogę zapłacić za aukcję kartą Inteligo Visa Electron? [Pilne]
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Zakupiłem pewny towar na amerykańskim eBay'u. Dostałem potwierdzenia
    itp. Chciałbym się zapytać, czy ktoś z Was używał do zapłaty za aukcję karty
    Inteligo Visa Electron? W mailu dostałem taką oto informację: "MARKETWORKS
    WILL ACCEPT PAY PAL, VISA, MC AND MONEY ORDER TRANSACTIONS". Jeśli to
    działa, to czy ktoś może mi opisać, jak to się odbywa, ile trwa, jakie
    prowizje, po jakim kursie licozny jest dolar itp.?

    Z góry bardzo dziękuję za pomoc i przepraszam, jeśli temat trochę odbiega od
    temtyki tej grupy :)

    Z pozdrowieniami,

    JasonKidd

  • 2. Data: 2005-06-05 15:47:25
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    > Zakupi?em pewny towar na ameryka?skim eBay'u. Dosta?em potwierdzenia
    >itp. Chcia?bym si? zapyta?, czy kto? z Was u?ywa? do zap?aty za aukcj? karty
    >Inteligo Visa Electron? W mailu dosta?em tak? oto informacj?: "MARKETWORKS
    >WILL ACCEPT PAY PAL, VISA, MC AND MONEY ORDER TRANSACTIONS". Je?li to
    >dzia?a, to czy kto? mo?e mi opisa?, jak to si? odbywa, ile trwa, jakie
    >prowizje, po jakim kursie licozny jest dolar itp.?

    Prawdopodobnie mozliwosc zaplaty karta jest przez paypal, czyli
    ogolnie rzecz biorac odpada. Mozliwe rowniez, ze maja "normalna"
    obsluge zakupow kartami kredytowymi, wtedy odbywa sie i trwa tyle samo
    co w normalnym sklepie internetowym. Kurs dolara liczony jest wedle
    tabeli na stronie pkobp (dewizy), ale w dniu zaksiegowania operacji
    (zwykle kilka dni po jej zawarciu).

    Pzdr.
    Lack

  • 3. Data: 2005-06-05 15:54:21
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > itp. Chciałbym się zapytać, czy ktoś z Was używał do zapłaty za aukcję
    > karty Inteligo Visa Electron? W mailu dostałem taką oto informację:

    Niestety ale raczej nie zaplacisz karta, mi sie nigdy nie udalo, zawsze ta
    sama odpowiedz, ze nie akceptuja kart wydanych poza Ameryka. Polecam
    wyslanie przekazu pocztowego przez www.bidpay.com - mozna oplacic karta taki
    przekaz i oni go wysylaja, korzystalem juz ich posrednictwa i wszystko
    super szybko, bardzo niska prowizja.

    Stiwi.

  • 4. Data: 2005-06-05 18:30:42
    Od: ken <k...@k...pl>

    To zależy z jakiego pośrednika autoryzacji kart oni używają. Niektórzy
    pośrednicy pozwalają na autoryzację zagranicznych kart. Niektórzy nawet
    nie wymagają rejestracji w swoim systemie. Nie radzę podawać im numeru
    karty bez autoryzowanego pośrednika jeśli to nie jest duża firma bo mogą
    zrobić ci oszustwo karciane przez obciążenie za niedokonaną transakcję.
    Pośrednik nie przekazuje numeru karty sprzedawcy.

  • 5. Data: 2005-06-05 18:58:28
    Od: ken <k...@k...pl>

    www.bidpay.com jest niezły, jedynie może być trochę niewygodny jeśli
    strona internetowa sprzedawcy nie generuje automatycznie skryptu do
    zapłaty u tego pośrednika (jak to jest standardowo robione przy zakupach
    na karty kredytowe), poza tym może być mniej wygodny dla sprzedającego
    jeśli nie przeleją mu płatności na konto tylko wyślą przekazem pieniężnym

  • 6. Data: 2005-06-05 19:21:33
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    > www.bidpay.com jest niezły, jedynie może być trochę niewygodny je?li
    >strona internetowa sprzedawcy nie generuje automatycznie skryptu do
    >zapłaty u tego po?rednika (jak to jest standardowo robione przy zakupach
    >na karty kredytowe), poza tym może być mniej wygodny dla sprzedaj?cego
    >je?li nie przelej? mu płatno?ci na konto tylko wy?l? przekazem pieniężnym

    Jesli przyjmuje MO to jest to tak samo wygodne...

    Pzdr.
    Lack

  • 7. Data: 2005-06-05 19:26:25
    Temat: Re: [Troch???????????????????????????????????????????????????????????????????????
    Od: ken <k...@k...pl>

    > Jesli przyjmuje MO to jest to tak samo wygodne...
    >
    > Pzdr.
    > Lack
    chyba nie, nie wiem jak działa MO ale chyba musi z tym pójść do banku żeby
    mu to wpłacili na konto albo wypłacili gotówkę

  • 8. Data: 2005-06-05 19:32:55
    Od: ken <k...@k...pl>

    jeszcze dodam przykład
    http://tinyurl.com/99mb5
    pośrednik vendio.com
    generuje automatyczny skryp, więc wszystko jest bardzo podobne do zwykłego
    zakupu w sklepie na kartę, no i sprzedawca chyba coś wie że ten pośrednik
    obsługuje dużo krajów - dlatego to stosuje. Ale na wszelki wypadek tzreba
    zapytać albo sprzedawcę albo tego pośrednika jakie kraje obsługują, bo
    niektórzy pośrednicy są tacy chujowi że obsługują zagraniczne karty ale
    nie ze wszystkich krajów

  • 9. Data: 2005-06-06 08:18:23
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > co w normalnym sklepie internetowym. Kurs dolara liczony jest wedle
    > tabeli na stronie pkobp (dewizy), ale w dniu zaksiegowania operacji

    Tak, tu chodzi o "normalna" obsluge kart kredytowych. Oto link do tego
    sklepu (to samo maja na aukcjach): http://www.clickforshoes.com/. Jak moge
    sprawdzic, czy moge zrobic ta platnosc?

  • 10. Data: 2005-06-06 08:19:20
    Od: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > taki przekaz i oni go wysylaja, korzystalem juz ich posrednictwa i
    > wszystko super szybko, bardzo niska prowizja.

    Z tego, co wiem BidPay jest dobry, ale bardzo wolny (ok. tygodnia trzeba
    czekać na zrealizowanie płatności).