  • 1. Data: 2011-10-09 19:18:33
    Temat: TokenGSM pod Android w Eurobanku - używa ktoś?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Witam,

    Ponieważ mam zamiar kupić telefonu z Androidem, to do autoryzacji
    w Eurobanku będę pewnie używał tokena który pojawił się jakiś
    czas temu:
    <http://www.eurobank.pl/biuro-prasowe,nowe-tokenygsm
    -eurobanku,113,42.html>
    Czy ktoś już używa?
    Jak działa i jaka jest funkcjonalność w porównaniu z wersją pod Javę?
    Czy procedura uruchomienia jest taka sama jak dla wersji Java?

    pozdrawiam,
    Bogdan B.

  • 2. Data: 2011-10-09 19:24:48
    Temat: Re: TokenGSM pod Android w Eurobanku - używa ktoś?
    Od: reik <r...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-09 21:18, Bogdan B. pisze:
> [...]
    > Jak działa i jaka jest funkcjonalność w porównaniu z wersją pod Javę?
    > Czy procedura uruchomienia jest taka sama jak dla wersji Java?

    Funkcjonalność i procedura uruchomienia identyczna.
    Pod Androida ma trochę lepsze kolorki.

    r.

  • 3. Data: 2011-10-09 21:33:29
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 9 Paź, 21:18, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:

    > Czy ktoś już używa?
    > Jak działa i jaka jest funkcjonalność w porównaniu z wersją pod Javę?
    > Czy procedura uruchomienia jest taka sama jak dla wersji Java?

    Dziala bez problemu. Zasada jest ta sama jak w wersji na javie, tylko
    troche inaczej wyglada.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2011-10-10 18:07:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Rafal M <r...@g...com> wrote on 2011-10-09_23:33

    > Dziala bez problemu. Zasada jest ta sama jak w wersji na javie, tylko
    > troche inaczej wyglada.

    Ale czy działa ? To znaczy: podajcie koledzy na jakich telefonach
    używacie. Mnie na HTC Desire Z działać nie chciał...

    witrak()

  • 5. Data: 2011-10-10 18:10:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "witrak()" <w...@h...com> writes:
    [...]
    > Ale czy działa ? To znaczy: podajcie koledzy na jakich telefonach
    > używacie. Mnie na HTC Desire Z działać nie chciał...

    Huawei u8300, działa. Jedyne czego się można przyczepić, że tylko w
    jednej orientacji ekranu.
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 6. Data: 2011-10-11 18:33:51
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 10 Paź, 20:07, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Ale czy działa ? To znaczy: podajcie koledzy na jakich telefonach
    > używacie. Mnie na HTC Desire Z działać nie chciał...

    Na LG GT540 chodzi bez problemu.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2011-10-11 18:38:19
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-10-10 20:07, witrak() pisze:

    > Ale czy działa ? To znaczy: podajcie koledzy na jakich telefonach
    > używacie. Mnie na HTC Desire Z działać nie chciał...

    A zwłaszcza czy działa dobrze na Galaxy Mini, bo ten jest praktycznie
    już upatrzony :-)