  • 1. Data: 2002-07-23 23:13:57
    Temat: Telepekao24 - To jest FAJNE :-))))
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Wchodzę sobie na historię, zadaję okres, żeby się nie mieściło na 1 stronie
    i pod kilkoma przelewami są 2 gify nawuigacyjne:
    "Poprzednie" i "Następne"

    Jak klikniesz "Poprzednie" to pojawiają się chronologicznie następne i
    odwrotnie :-). I niech ktoś jeszcze powie, że nie jest to bank, vo wszystko
    ma na opak ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2002-07-24 05:59:25
    Temat: Re: Telepekao24 - To jest FAJNE :-))))
    Od: "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak klikniesz "Poprzednie" to pojawiają się chronologicznie następne i
    > odwrotnie :-). I niech ktoś jeszcze powie, że nie jest to bank, vo

    Odwróć sobie monitor do góry nogami.
    U mnie jak klikniesz następne to pojawia się następna strona historii, a jak
    poprzednie, to pojawia się poprzednia strona historii.
    :-)

    kk

  • 3. Data: 2002-07-24 09:07:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "KK"

    > Odwróć sobie monitor do góry nogami.
    > U mnie jak klikniesz następne to pojawia się następna strona historii, a jak
    > poprzednie, to pojawia się poprzednia strona historii.
    > :-)

    ale nastepna strona zawiera poprzednie (wczesniejsze) operacje -
    jesli tak to napis powinien brzmiec nie "nastepne/poprzednie" (w domysle
    operacje)
    tylko np "dalej/powrot"
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-07-24 09:26:57
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@W...pl (blad) wrote in <3d3e6eac$1_3@news.vogel.pl>:

    /ciach.../

    >ale nastepna strona zawiera poprzednie (wczesniejsze) operacje -
    >jesli tak to napis powinien brzmiec nie "nastepne/poprzednie" (w domysle
    >operacje)
    >tylko np "dalej/powrot"

    eee tam :-)
    Ja znalazlem sposob na prace z rozsynchronizowanym tokenem !

    W.

  • 5. Data: 2002-07-24 10:27:20
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    No, to jest dopiero ciekawe...

    A niby jak?? ;-)

    Pzdr,
    Bam

  • 6. Data: 2002-07-24 11:25:24
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    p...@u...pl (Pan Bambaryla) wrote in <ahlve6$802$1@news.tpi.pl>:

    >No, to jest dopiero ciekawe...
    >
    >A niby jak?? ;-)

    Trzeba wiedziec czy zegar tokena spieszy sie czy pozni. Trzeba miec tez
    stoper albo sekundnik :-) Token rozjechal mi sie jakis czas temu, ale
    nie moge pozbawiac sie dostepu do konta i stosuje ta metode :-)

    W.

  • 7. Data: 2002-07-24 12:47:23
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski"

    > Trzeba wiedziec czy zegar tokena spieszy sie czy pozni. Trzeba miec tez
    > stoper albo sekundnik :-)

    to jest dobre tylko jak ci sie token spieszy - spisujesz numerek a podajesz go
    pozniej
    jak sie pozni to kiszka ;-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-07-24 13:28:45
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KK" <k...@c...pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości
    > Odwróć sobie monitor do góry nogami.

    ;-)))))))))))

    Sark

  • 9. Data: 2002-07-24 14:47:20
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@W...pl (blad) wrote in <3...@n...vogel.pl>:

    /ciach.../

    >to jest dobre tylko jak ci sie token spieszy - spisujesz numerek a podajesz
    >go pozniej jak sie pozni to kiszka ;-))

    Zgadza sie.

    W.

  • 10. Data: 2002-07-24 16:05:44
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    Hm, może ja też jestem na opak ale dla mnie to zaleta w przeciwieństwie do
    'na opak' np. w mBanku.
    Nie wiem jak wam, ale mnie kiedy wybieram domyślny zakres w 90% interesują
    OSTATNIE operacje i one ku mej radości pojawiają się na początku listy.
    Nie widzę też żadnego braku logiki. Jeżeli mówimy o HISTORII to 'następne'
    oznaczają (domyślnie) 'pozycje historii'.
    Dla mnie podbnie jak sortowanie w mBanku nieenergonomiczna jest też
    netetykieta (odpisywanie pod), w newsach tez najczęściej śledzi się
    interesujący wątek i ciagłe Ctrl-end wydaje się zbędnym marnowaniem energii.

    TomekD