  • 1. Data: 2004-03-09 16:49:32
    Temat: Telefon z Domaniewskiej DC (Multi)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nie wiem jak inni klienci po jawnym narzekaniu na grupie, ale po mojej
    wiadomosci opisujacej zamykanie rachunkow w roznych bankach, dostalem
    dzisiaj telefon od kierownika placowki z Domaniewskiej. (pozdrawiam! :)
    Zostalem przeproszony za ta sytuacje i poproszony, ze w przypadku jej
    powtorzenia mam od razu uderzac do szefostwa placowki ;)

    Zasugerowalem, ze jednak funkcja praktykanta przyjmujacego klientow (tak jak
    w placowce na Krolewskiej) jest calkiem ok, bo chociaz moze mnie
    poinformowac, czy sie oplaca czekac itp.
    Na Domaniewskiej ponoc nie byli zbyt zadowoleni z praktykantow, dlatego ich
    tam nie ma. Zwlaszcza, ze ta placowka odwiedzana jest pewnie przede
    wszystkim przez pracownikow licznych biur z okolicy - trafilem wiec na "zla"
    godzine... (Po 16 jest tam lepiej?)
    No, ale nic nie usprawiedliwia pozostalych pracownikow, ze nawet mi dzien
    dobry nie powiedzieli ;) skoro sobie tak chodzili po placowce.

    Moim zdaniem - praktykant jest potrzebny - chociazby po to, zeby:
    - zagadac,
    - przeprosic za zwloke
    - dac ulotke o usludze/produkcie, albo jak juz bardziej zaawnasowany
    poinformowac o niej
    - dac formularz, zebym chociaz czasu nie marnowal
    - itp, itd.

    Jesli Multi aspiruje filozofia, wystrojem itp. itd. do tych lepszych
    instytucji finansowych, to jednak powinien sie roznic od reszty bankow,
    gdzie pracownicy ukryci sa za stolami (bariera lub wrecz barykada).
    Jesli nie stac ich na zwiekszenie zatrudnienia, to przeciez nie ma problemu,
    zeby wziac na praktyki studentow.

    Jednym slowem + za zainteresowanie sie sprawa, chociaz nie rozwiazuje to
    pewnie problemu ;)

    P.S. Ale to chyba typowe dla naszego kraju. Chcialem odebrac listy awizowane
    na poczcie - kolejka na godzine. Przyjde rano ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-09 17:15:55
    Temat: Re: Telefon z Domaniewskiej DC (Multi)
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c2kskc$gul$1@news.onet.pl...
    > Nie wiem jak inni klienci po jawnym narzekaniu na grupie, ale po mojej
    > wiadomosci opisujacej zamykanie rachunkow w roznych bankach, dostalem
    > dzisiaj telefon od kierownika placowki z Domaniewskiej. (pozdrawiam! :)

    Nie wiem jak inne banki, bo czytajac grupe nie natrafilem na inne tego typu
    przyklady, ale wydaje mi sie, ze Multi jako jedyny bank przejmuje sie
    opiniami wyrazanymi na tej liscie. chyba maja wewnetrzny nakaz czetania
    p.b.b. bo jak kiedys tu narzekalem na Krolewska, to tez mnie emailem
    przepraszali za opoznienia w wydaniu karty.
    I bardzo dobrze, tak trzymac!

    Pozdrawiam,
    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 3. Data: 2004-03-09 17:23:55
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Danio <n...@j...com> wrote:
    > I bardzo dobrze, tak trzymac!

    No czyta wiecej ;)
    Chociaz pewnie nie kierownikow placowek tylko bardziej centrale. Ale i to
    dobre.

    Niestety tak to jest, ze banki scinaja i beda scinac zatrudnienie itp.
    Ludzie kasy nie maja, wiec to chyba jedyby sposob, zeby jakies wyniki miec,
    niestety.
    Swoja droga - wynika z tego, ze najlepiej zalozyc sobie jakies VIPowskie
    konto - i juz sie problem rozwiaze ;)
    Moze za kilka lat bede narzekal wlasnie na ich obsluge, hue hue hue. Oby ;)

  • 4. Data: 2004-03-09 19:14:06
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Danio <n...@j...com> wrote:
    [...]
    > I bardzo dobrze, tak trzymac!

    Klienci psioczą, bank przeprasza, a wszystko pozostaje po staremu.
    Do rzyci z takim podejściem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 5. Data: 2004-03-09 19:41:21
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote:
    > Klienci psioczą, bank przeprasza, a wszystko pozostaje po staremu.
    > Do rzyci z takim podejściem.

    No, nie badz taki ;) Niektore ze zglaszany rzeczy poprawili i ciagle nad
    nimi pracuja - a to wazne.
    Kolejki o niektorych godzinach to rzecz typowa chyba we wszystkich bankach
    (tak, tak nawet w Fortisie sie czeka ;).
    Mnie osobiscie taki opiekun sali jak na Krolewskiej czy Senatorskiej bardzo
    sie podoba - bo zdecydowanie odroznia to Multi od innych bankow.
    Moze sie zle przyzwyczailem z tych nielicznych w sumie wizyt? Nie wiem. Ale
    wnetrze placowek tak wymyslili, ze praktycznie wszyscy pracownicy sa
    pochowani - wiec nie bede latal i sprawdzal, czy ktos mnie moze obsluzyc ;)

    Jednym slowem - kolejki - ok, da sie przezyc (chociaz specjalnie w takich
    mniej zatloczonych godzinach chodzilem), ale w obsludze trzeba byc
    konsekwentnym we wszystkich placowkach, skoro jest rachunek odmiejscowiony.

    Do Millennium ide - i wiem, ze musze przy drzwiach czekac, az ktos sie
    zwolni. Do BZ WBK, PKO BP, Pekao SA i tak dalej rowniez.
    Tak samo nawet w Lukasie czy Fortisie. (z opcja, ze mozna sie walnac w
    fotelu i np w Fortisie przejrzec prase ;).

    W Multi jak pies Pawlowa oczekiwalem, ze ktos mi powie po tych 5 minutach,
    ze to jedno czynne stanowisko:
    a) zaraz sie zwolni
    b) ktos poszedl na zaplecze ;)

    Inna sprawa, ze jesli widze, ze jest wiecej osob - to spokojnie sobie
    czekam.

    Reasumujac ;) Trafila sie normalna sytuacja z zycia polskiego banku, ktora
    nie powinna byc typowa rzecza w Multi i ktora moim zdaniem nie byla - bo bym
    nie o tym pisal porownujac do Krolewskiej.
    A czy cos sie, he he zmienilo - to sprawdze juz niedlugo, bo sprawy przeciez
    do konca nie zalatwilem..

  • 6. Data: 2004-03-09 23:53:40
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > No, nie badz taki ;) Niektore ze zglaszany rzeczy poprawili i ciagle
    > nad nimi pracuja - a to wazne.

    Niestety - ja się już nie przekonam, bo konto zamknąłem definitywnie... :)

    > Kolejki o niektorych godzinach to rzecz typowa chyba we wszystkich
    > bankach (tak, tak nawet w Fortisie sie czeka ;).

    O Fortisie wolałbym nie rozmawiać. Ale co do kolejek - wcale mnie to nie
    dziwi. W Multibanku także widziałem kolejkę, czekałem na obsługę i nic nie
    załatwiłem - ale nie skarżyłem się, bo to było w godzinach szczytu ;)
    Zresztą taka kolejka to niezły element wychowania klienta - żeby wiedział
    kiedy powinien przychodzić :D

    > Mnie osobiscie taki opiekun sali jak na Krolewskiej czy Senatorskiej
    > bardzo sie podoba - bo zdecydowanie odroznia to Multi od innych
    > bankow.

    Ja tego ficzera niestety nie poznałem.

    > Nie wiem. Ale wnetrze placowek tak wymyslili, ze praktycznie wszyscy
    > pracownicy sa pochowani - wiec nie bede latal i sprawdzal, czy ktos
    > mnie moze obsluzyc ;)

    No właśnie - czujesz się nieswojo, a to zaprzecza idei macbanków ;)

> [...]
    > takich mniej zatloczonych godzinach chodzilem), ale w obsludze trzeba
    > byc konsekwentnym we wszystkich placowkach, skoro jest rachunek

    Dokładnie.

    > Do Millennium ide - i wiem, ze musze przy drzwiach czekac, az ktos sie
    > zwolni. Do BZ WBK, PKO BP, Pekao SA i tak dalej rowniez.

    A ja wyeliminowałem wizyty w oddziałach :) I to prawie do 100% w ciągu
    ostatnich dwóch lat.

    > Tak samo nawet w Lukasie czy Fortisie. (z opcja, ze mozna sie walnac w
    > fotelu i np w Fortisie przejrzec prase ;).

    A naprawdę chodzisz jak musisz? Ja unikam jak ognia i póki co nie narzekam
    :)

    > Reasumujac ;) Trafila sie normalna sytuacja z zycia polskiego banku,
    > ktora nie powinna byc typowa rzecza w Multi i ktora moim zdaniem nie
    > byla - bo bym nie o tym pisal porownujac do Krolewskiej.

    Ja mam dosyć negatywne doświadczenia. I nie dziwi mnie to ;(

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 7. Data: 2004-03-10 07:50:18
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    wyobraźcie sobie takie cos:
    ktos z banku dorwal zjdecie Amry i rozeslal wszystkim innym bankowcom zeby
    tego pana szczegolnie milo obslugiwac :-)))
    uwazaj bo jeszcze beda za toba paparazzi (??) z kamerami latac :-))

    pozdr Zeus
    :-)

  • 8. Data: 2004-03-10 08:35:04
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zeus <y...@p...onet.pl> wrote:
    > uwazaj bo jeszcze beda za toba paparazzi (??) z kamerami latac :-))

    Staaaaaary - ja chetnie im podesle zdjecie, bez jakiegos szpiegostwa
    przemyslowego ;)

  • 9. Data: 2004-03-10 08:38:56
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Staaaaaary - ja chetnie im podesle zdjecie, bez jakiegos szpiegostwa
    > przemyslowego ;)

    Myślisz, że jeszcze nie mają?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 10. Data: 2004-03-10 08:46:57
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Myślisz, że jeszcze nie mają?

    Przeciez ja na tym zdjeciu co w sieci najczesciej mam - nie jestem zupelnie
    do siebie podobny :P
    Ale kiedys dzieciakom bede wciskal, ze tak wygladalem he he he
    Poza tym ja tak nieczesto pojawiam sie w placowkach... Podejrzewam, ze
    wiekszosc pbb'owcow do placowek chodzi jak musi...