  • 1. Data: 2009-11-28 20:23:34
    Temat: Szpicel Radziecki ministrem spraw zagranicznych UE ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Konfidenci wszystkich krajów...

    " [...] Zachodzim w um z Podgornym Kolą", jakimi właściwie kryteriami
    kierowali się starsi i mądrzejsi przy niedawnym obsadzeniu stanowisk
    prezydenta Unii Europejskiej i unijnego ministra spraw zagranicznych i do
    żadnej wyraźnej konkluzji dojść nie możemy. To znaczy - nie moglibyśmy,
    gdyby nie informacja, że pani baronessa Katarzyna Ashton, właśnie
    desygnowana na stanowisko ministra spraw zagranicznych UE, w czasach zimnej
    wojny brała pieniążek moskiewski jako skarbniczka organizacji na rzecz
    rozbrojenia nuklearnego. [...]".

    Ciekawy jestem czy poulokowywanym w nomenklaturze unijnej szpiclom obcych
    agentur uda się ta sama sztuka, co naszmu rodzimemu komunistycznemu
    szpiclowi o pseudonimie TW Docent, który to - będąc premierem - na skutek
    "wprowadzania reform" potrafił w ciągu jedej kadencji rozłożyć na łopatki
    budżet swojego włąsnego kraju ?.

    Ja trzymam kciuki, może się uda ......

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2009-11-28 21:48:53
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > "wprowadzania reform" potrafił w ciągu jedej kadencji rozłożyć na łopatki

    No to jest nas dwóch. Ale z rozłożeniem budżetu będzie trudniej, bo jest on
    w dobrych rękach :)

    kc

  • 3. Data: 2009-11-29 11:16:51
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    UE = ZSRR i tylko frajerzy mysla, ze jest inaczej.

    D.

  • 4. Data: 2009-11-29 11:24:06
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > UE = ZSRR i tylko frajerzy mysla, ze jest inaczej.

    To ja jestem frajer. Mam tez zdanie o takich, którzy nie widzą różnic między
    UE i ZSRR w sposobie powstania obu organizmów oraz w sposobie ich
    funkcjonowania.

  • 5. Data: 2009-11-29 11:46:05
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > UE = ZSRR i tylko frajerzy mysla, ze jest inaczej.

    UE = Związek Socjalistycznych Republik Europejskich.

    RUR - Russian Ruble
    EUR - European Union Ruble

    --
    AS

  • 6. Data: 2009-11-29 12:11:41
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Podaj te roznice. Moze uda Ci sie mnie nawrocic na wlasciwa droge, a
    tymczasem od nowego roku bedziesz bulil sporo wiecej za prad w ramach walki
    ze zmianami klimatycznymi.

    D.

  • 7. Data: 2009-11-29 12:33:36
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Podaj te roznice. Moze uda Ci sie mnie nawrocic na wlasciwa droge, a
    > tymczasem od nowego roku bedziesz bulil sporo wiecej za prad w ramach
    > walki ze zmianami klimatycznymi.

    Ja nie jestem żaden misjonarz. Nie widzisz różnicy to Twój problem. Przejdź
    do podziemia i załóż partyzantkę. Jeżeli Twoja prognoza jest taka, że będę
    bulił od 1 stycznia 2010 dużo więcej to okazuje się, że jesteś analitykiem
    do dupy. W/g Twoich standardów podawanie daty bez poziomu albo poziomu bez
    daty to właśnie charakteryzuje analityka bez głowy. Kolejnym parametrem jest
    "sporo", który mówi o Twoich zdolnościach prognostycznych. Na koniec nie
    znam przypadku by w ZSRR podnosili cenę prądu ze względu na walkę ze
    zmianami klimatycznymi. Może podczas głodu na Ukrainie? Tak czy inaczej
    jesteś do dupy i Twoje analizy.

  • 8. Data: 2009-11-29 12:45:26
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > UE = ZSRR i tylko frajerzy mysla, ze jest inaczej.
    >
    > D.

    W CCCP było lepiej, bo dawali mieszkania i nie było bezrobocia.

  • 9. Data: 2009-11-29 12:46:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    "Kolejnym parametrem jest "sporo", który mówi o Twoich zdolnościach
    prognostycznych"

    Odp. "Wdrozenie pakietu klimatyczno-energetycznego w wersji proponowanej
    przez Komisje Europejska kosztowaloby Polske ponad 100 mld zl"

    zrodlo:
    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/19943,w_2013_
    r_bedziemy_placic_dwa_razy_wiecej_za_prad.html

    Swoja droga, ciekawy z Ciebie zawodnik. UE i ekochuje okradaja Cie w zywe
    oczy, a Ty im przyklaskujesz. Dziwne, bo nie szacuje Cie na kogos kto wierzy
    w to, ze czlowiek steruje klimatem na ziemi od miliardow lat.

  • 10. Data: 2009-11-29 13:22:38
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

> [...]
    >

    > Odp. "Wdrozenie pakietu klimatyczno-energetycznego w wersji proponowanej
    > przez Komisje Europejska kosztowaloby Polske ponad 100 mld zl"

    To tryb przypuszczający charakterystyczny dla gazet, używany do wzbudzenia
    sensacji. Ale jeżeli tak, to przelicz to 100 mld zł na "sporo" na moim
    rachunku za prąd.

    > zrodlo:

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/19943,w_2013_
    r_bedziemy_placic_dwa_razy_wiecej_za_prad.html

    Radykalnie zmieniłeś źródła. Od kiedy koszerna to wiarygodne źródło
    informacji. Przecież to gazeta do manipulowania motłochem. Coś się pogubiłeś
    i znalazłeś się w nie najlepszym towarzystwie. Zawsze byłeś wśród
    oświeconych, a teraz z motłochem?

    > Swoja droga, ciekawy z Ciebie zawodnik. UE i ekochuje okradaja Cie w zywe
    > oczy, a Ty im przyklaskujesz. Dziwne, bo nie szacuje Cie na kogos kto
    > wierzy w to, ze czlowiek steruje klimatem na ziemi od miliardow lat.

    Dyskutowaliśmy Twoje światłe przemyślenia. Jeżeli o mnie chodzi To
    najbardziej mnie okradają Ci co za bardzo o mnie dbają i troszczą się o moje
    bezpieczeństwo. Już się tak mną nie zajmuj. Co do klimatu to nie mam
    zielonego pojęcia co na co wpływa. Nie interesowałem się tym. Co do ceny
    energii elektrycznej w Polsce to jest za niska. Ta cena sztucznie jest
    utrzymywana przez państwo. Skutki są takie, ze firmy nie mają pieniędzy na
    proste odtworzenie i inwestycje w rozwój. Trochę śniegu i Szczecin nie ma
    prądu bo się poprzewracały zardzewiałe słupy. Przy awarii w Białymstoku nie
    było, żadnych obejść do dostarczenia energii. Nie ma nic za darmo. Albo się
    zapłaci w sposób kontrolowany w rachunku albo w sposób niekontrolowany
    stratami wywołanymi awarią lub niską jakością energii.