  • 1. Data: 2009-03-14 10:54:42
    Temat: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    http://www.santanderconsumer.pl/17575.xml?frefid=605
    &refid=605
    Kredyt na 52 lata!
    I pomyśleć, że są idioci gotowi dobrowolnie zakuć się w kajdany na całe
    życie.
    :-)))

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2009-03-14 10:58:03
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    &refid=605
    > Kredyt na 52 lata!
    > I pomyśleć, że są idioci gotowi dobrowolnie zakuć się w kajdany na całe

    kredyt na 30 lat to tez praktycznie na cale życie

    --
    krzysiek

  • 3. Data: 2009-03-14 11:02:15
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    wiadomości news:gpg2ug$6mc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    &refid=605
    > Kredyt na 52 lata!
    > I pomyśleć, że są idioci gotowi dobrowolnie zakuć się w kajdany na całe

    Ja gdybym miał zdolność kredytową i warunki były by dobre to bym brał taką
    ofertę. Co gorzej, w ogóle nie uważałbym się za idiotę. Nie miałbym racji?

    marekz

  • 4. Data: 2009-03-14 11:03:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Werbiński wrote:
> [...]
    &refid=605
    > Kredyt na 52 lata!
    > I pomyśleć, że są idioci gotowi dobrowolnie zakuć się w kajdany na całe

    ciekawe na jaki procent.

  • 5. Data: 2009-03-14 11:06:43
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ofertę. Co gorzej, w ogóle nie uważałbym się za idiotę. Nie miałbym racji?

    Zakładając niezmienność stóp i brak ryzyka kursowego, to i tak bym się w to
    nie pakował. A to czy Ty masz rację, to zależy co chcesz w życiu robić. Np
    niektórzy lubią wyścig szczurów i pracę po 12 godzin dziennie, żeby jeszcze
    więcej konsumować. Inni etap maksymalnego konsumpcjonizmu mają za sobą i ich
    to nie kręci.

  • 6. Data: 2009-03-14 11:10:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jan Werbiński wrote:

> [...]
    > robić. Np niektórzy lubią wyścig szczurów i pracę po 12 godzin dziennie,
    > żeby jeszcze więcej konsumować. Inni etap maksymalnego konsumpcjonizmu

    Jeśli ktoś nie ma nic, a ma szanse mieć mieszkanie choćby małe to
    dlaczego nie.
    Ważne, żeby odsetki nie stanowiły 300% wartosci kredytu.
    Czy to 5 lat czy 50 lat bez znaczenia, ważne żeby się nie zarobić na
    śmierć na raty.
    Wolę mieszkać na swoim i coś tam spłacać, a ostatecznie na koniec
    sprzedać i wyjść nawet na zero niż nie mieć w ogóle nic przez całe życie.

  • 7. Data: 2009-03-14 11:12:13
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > I pomyśleć, że są idioci gotowi dobrowolnie zakuć się w kajdany na całe
    > życie.

    A kredyt na 30-35 lat to nie jest na całe życie ? Zakładając, że bierze
    się go w wieku 25-30 lat to spłacamy praktycznie do emerytury.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-03-14 11:15:55
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > Kredyt na 52 lata!
    > I pomyśleć, że są idioci gotowi dobrowolnie zakuć się w kajdany na całe
    > życie.

    Dlaczego na całe życie? 52 lata to tylko opcja, górna granica dopuszczalna
    przez bank, a kredyt możesz przecież spłacić wcześniej.
    I osobiście wolałbym wziąć taki kredyt na 52 lata, a spłacić go w całości w
    ciągu dajmy na to 15-20 lat (przy czym mieszkałbym już we własnym
    mieszkaniu), niż odkładać kasę przez 15-20 lat i mieszkać w tym czasie z
    żoną, dzieckiem, teściową, szwagrem i psem szwagra na 47m2 (nie mając
    żadnej pewności, że za te 15-20 lat uda mi się cokolwiek kupić) ewentualnie
    wynajmować mieszkanie za równowartość raty kredytowej.

  • 9. Data: 2009-03-14 11:18:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    wiadomości news:gpg37o$rjt$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > Np niektórzy lubią wyścig szczurów i pracę po 12 godzin dziennie, żeby
    > jeszcze więcej konsumować. Inni etap maksymalnego konsumpcjonizmu mają za

    Nie interesują mnie produkty na stałych stopach procentowych na wysokie
    kwoty. Nie interesują mnie też produkty denominowane w obcych walutach, do
    spekulacji na kursach używam lepszych instrumentów. Interesuje mnie tanie
    źródło kapitału obrotowego. Zapewniam Cię, że obracanie kapitałem nie
    zajmuje mi ani 12 godzin dziennie, ani nawet 2 godzin dziennie patrząc na to
    w dystansie czasowym - nie należę do osób wgapiających się godzinami w
    wykresy i wyliczających fibony itp.

    Niekoniecznie musi to oznaczać maksymalny konsumpcjonizm. Może to także
    oznaczać dużo wolnego czasu, który można sobie wykorzystać jak się komu
    podoba (np. przepieprzając go na dyskusje na newsach), zamiast wstawania do
    pracy na 9 czy na którą teraz się tam chodzi, niezależność od wymysłów
    polskiego państwa itp. fajne rzeczy. Mieszanie do tego ideologii wyścigu
    szczurów oraz tego niuejdżowego rozwoju duchowego jest raczej nieco nie na
    miejscu.

    Sugerowałbym Ci lekkie wyhamowanie wartościowania innych grupowiczów czy są
    albo nie są idiotami.

    marekz

  • 10. Data: 2009-03-14 11:23:32
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w wiadomości

    > Zakładając niezmienność stóp i brak ryzyka kursowego, to i tak bym się w
    > to nie pakował.

    A jakie masz pomysły na kupno własnego mieszkania?
    Zakładając, że nie masz 25 lat, nie jesteś bezdzietnym kawalerem, nie
    mieszkasz w 100m2 mieszkaniu z babcią w wieku tuż przedśmiertnym i nie
    odkładasz miesięcznie z pensji 5000 zł.