  • 1. Data: 2006-03-26 17:43:48
    Temat: Inteligo - otwarcie konto w oddziale banku PKO BP
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    Konto Inteligo mozna otworzyc wypelniajac wniosek
    na stronie internetowej albo wydrukowac sobie wniosek
    i zlozyc go w dowolnym oddziale PKO BP. Moze
    sie ktos orientuje czy w tym drugim przypadku od razu
    nastepuje sprawdzenie dowodu osobistego i potem
    zestaw aktywacyjny jest przesylany poczta czy
    niezaleznie od sposobu zgloszenia do banku i tak
    przyjedzie kurier?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-03-26 18:04:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):

> [...]
    > nastepuje sprawdzenie dowodu osobistego i potem
    > zestaw aktywacyjny jest przesylany poczta czy
    > niezaleznie od sposobu zgloszenia do banku i tak

    Nie. Roznica jest tylko taka, ze w oddziale skladasz wnoiosek i nic to
    nie przyspiesza. Nie oplaca sie wiec tego robic.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-03-27 14:18:52
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    > Nie. Roznica jest tylko taka, ze w oddziale skladasz wnoiosek i nic to nie
    > przyspiesza. Nie oplaca sie wiec tego robic.

    A czy orientuje sie ktos czy firma kureirska pracuje takze w weekendy?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2006-03-27 15:48:02
    Od: seba <s...@w...wroc.pl>

    Mithos napisał(a):

    > Nie. Roznica jest tylko taka, ze w oddziale skladasz wnoiosek i nic to
    > nie przyspiesza. Nie oplaca sie wiec tego robic.

    A zamknąć można żeby uniknąć "niezgodności podpisu"?

  • 5. Data: 2006-03-27 16:02:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    seba napisał(a):

    > A zamknąć można żeby uniknąć "niezgodności podpisu"?

    Nie, placówki NIE PROWADZĄ obsługi kont inteligo.

  • 6. Data: 2006-03-27 18:13:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin napisał(a):

    > A czy orientuje sie ktos czy firma kureirska pracuje takze w weekendy?

    Nie. Aczkolwiek ja wniosek wyslalem w sobote z netu, w niedziele mialem
    telefon (albo to byl piatek i kolejno sobota, nie pamietam), a w
    czwartek mialem kuriera i w pelni funkcjonalne konto.

    --
    pozdrawiam
    Mithos