  • 91. Data: 2009-02-04 09:26:02
    Temat: Re: Strategia Buy&Hold
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    g...@g...pl pisze:

    > Sugeruje zapoznać się z konstrukcją indeksu.

    Zalezy ktorego

    > W przypadku Dow Jones sprawa prosta - im większa wartosc nominalna spolki,
    > tym wiekszy wplyw na indeks. Gdy GM kosztował 50 $ mial wiekszy wplyw niz gdy
    > kosztuje 5$

    Czyli Buy and Hold indeksu ?

  • 92. Data: 2009-02-04 09:28:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    GZ pisze:

    > Mowimy o spolkach czy o inwestycje w AKCJE SPOLEK, ktore w konkretnej formie
    > zostały wycofane z rynku.

    Ale ich wycofanie nie ma nic wspolnego z ZEROWA wartoscia jak probojesz
    to udowodnic.

    > Exbud - sprawa zakonczona, kto nie oddal w wezwaniu po prostu je ma i tyle.

    I co sa bez wartosci jak probojesz to wmowic ?

    > Ew. moze oddac po zenie jaką zaproponuje Skanska. Jesli jest mały to wiele
    > nie dostanie.

    Znaczy sa bez wartosci, nie rozsmieszaj mnie.

    > Wedel - istnieje marka nie spolka. Pepisco opyliło Wedla na częsci. Czesc
    > dostalo sie m.in Cadburry. Spolka akcyjna Wedel - NIE ISTNIEJE

    A cos ie stalo z akcjami wedla osiagnely zero zlotych

    > Rozroznij markę od firmy

    Pytam sie co sie stalo z akcjami ? Czy ich wartosc to zero złotych.
    Wiec wybacz ale to ze spolka znika z notowan nie ma NIC WSPOLENGEO z
    utrata wartosci takich akcji.

  • 93. Data: 2009-02-04 09:30:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    GZ pisze:

    > Ile byłby fundusz indeksowy - czyli pasywny?

    Zalezy jaki indeks i z jaka konstrukcja. ale pewnie okolo 50%.
    Ale o czym to swiadczy ze buy and hold na indeks to swietny pomysl ?

  • 94. Data: 2009-02-04 09:30:12
    Temat: moze byc i 2090
    Od: " GZ" <g...@W...gazeta.pl>

    > Nie czepiaj sie 1999r. moze byc ?

    Ciekawa strategia - ja kłamię, ale jak Ty 'nadużywasz" to sie czepiam :)

    A co z Wedlem ?

  • 95. Data: 2009-02-04 09:40:47
    Temat: Re: moze byc i 2090
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > A co z Wedlem ?

    Czy akacjonariusze Wedla stracili ?

    Ja tylko protestuje by znikniecie spolki z notowan powodowalo wycene
    akcji na 0PLN bo to bzdura.

  • 96. Data: 2009-02-04 09:43:38
    Temat: wartosc
    Od: " GZ" <g...@g...pl>

    Mam w domu chińską wazę. Z końca XX wieku.
    Kupiłem ją za 5$.
    Moim zdaniem ma wartość 500. Tylko nikt nie chce za tyle jej kupić.

    Policz ile mozna bylo zarobic na Wedlu i exbudzie. Dolacz te statystyki i
    udowadniaj swoje tezy. Liczbami, liczbami, liczbami
    Przyjmij, ze od 2002 roku mozesz akcje Wedla oddac po 160 PLN. Uwzglednij
    "zamrozenie" pieniądza itp itd.

    jak widac nie bylo latwo
    http://www.zetteem.waw.pl/index.php?showtopic=10378

    POdobnie z Exbudem

  • 97. Data: 2009-02-04 09:52:07
    Od: " GZ" <g...@N...gazeta.pl>

    czy my przypadkiem nie rozmawiamy o tym - ile hipotetycznie mozna bylo
    zarobic na inwestycjach w akcje KONKRETNYCH firm notowanych od 1991 roku. A
    nie ze "mozna bylo" zarobic?

    Wlasnie sie dowiedziałem, ze jeszcze dwa lata po wezwaniu Pepsico odpowiadało
    na zgloszenia akcjonariuszy. Dajac cene 160 PLN.
    Po tym czasie jesli ktos mial malo akcji, to mogl Pepsico pocałować.

  • 98. Data: 2009-02-04 10:08:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

> [...]
    > na zgloszenia akcjonariuszy. Dajac cene 160 PLN.
    > Po tym czasie jesli ktos mial malo akcji, to mogl Pepsico pocałować.

    GZ wstydzilbys sie pisac takie pierdoly. Skoro bedac akcjonariuszem ma
    sie takie same prawa :) jak Pepsico w tym do dywidendy.

    Jak widac jednak znikniuecie Wedla z notowan nie wyzerowało rachunku co
    caly czas probojesz wmowic ludziom

  • 99. Data: 2009-02-04 10:09:52
    Temat: Re: wartosc
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    GZ pisze:
> [...]
    > udowadniaj swoje tezy. Liczbami, liczbami, liczbami
    > Przyjmij, ze od 2002 roku mozesz akcje Wedla oddac po 160 PLN. Uwzglednij

    Bylo wezwanie mozna bylo sprzedac, cena wezwania nijak w notowaniach sie
    nie pojawia podobnie jak transakcje pozagieldowe. Wiec GZ naganiaj se na
    kontrakty ale nigdy nie wpisz ze jak spolka znika z notowan to akcje juz
    nei maja wartosci.

  • 100. Data: 2009-02-04 10:22:01
    Temat: uwielbiam dyskusję z Tobą
    Od: " GZ" <g...@W...gazeta.pl>

    są pełne faktów :)

    Spolka Wedel SA przeksztalcila sie w kilka społek z o.o. Jesli ktos w
    wymaganym terminie nie dal do odkupu swoich akcji, to w tej chwili mają one
    wyłącznie wartość sentymentalną

    Troche znudziło mnie kopanie sie z koniem.
    W kadym razie nie życzę Ci bys kiedykolwiek został z akcjami spolek
    wycofywanych z rynku i likwidowanych (lub przekształcanych).