  • 1. Data: 2009-02-02 22:05:01
    Temat: Polak pogonil zgraje malych kupcow na eBay'u!
    Od: fatso <f...@n...com>

    W tym i mnie mimo ze dawalem za to cudo Ł670:00
    Ciekawe na czyj panski stol trafi ta srebrna zastawa?

    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =130284342686
    <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ite
    m=130284342686>

    fatso

  • 2. Data: 2009-02-02 23:39:57
    Temat: Re: Polak pogonil zgraje malych kupcow na eBay'u!
    Od: "mill" <m...@p...wp.pl>

    Fatso
    Ciekawi mnie ile masz kasy zamrozonej w srebrach ?
    Nikt nie jest wieczny .....
    Ani Ty ani szanowna malzonka ....
    Czy masz komu to zostawic ?

    Pozdr. mill
    Moge podac swoje dane - na wypadek ... gdybys nie mial spatkobierców

  • 3. Data: 2009-02-02 23:42:55
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Pozdr. mill
    > Moge podac swoje dane - na wypadek ... gdybys nie mial spatkobierców

    Fatso ma gówno nie pieniądze.
    Gdyby je miał to nie potrzebował by kredytu na budowę domu swojej
    siostrzenicy ....

    Endriu

  • 4. Data: 2009-02-03 06:55:02
    Od: "dino" <d...@f...zoo>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Fatso ma gówno nie pieniądze.
    > Gdyby je miał to nie potrzebował by kredytu na budowę domu swojej
    > siostrzenicy ....

    Masz pojęcie o posiadaniu kasy i kredytowaniu jak brat Jarosław.
    Co ma piernik do wiatraka.

  • 5. Data: 2009-02-03 08:11:44
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Masz pojęcie o posiadaniu kasy i kredytowaniu jak brat Jarosław.
    > Co ma piernik do wiatraka.

    Ci co mają pieniądze nie potrzebują kredytów na budowę domu. Np u mnie w
    rodzinie jest tak ,że wszyscy ci którzy posiadają domy nie wzięli na nie ani
    grosza kretytu. I bynajmniej nie jest to "żydowska rodzina grubasów" ....

    Endriu

  • 6. Data: 2009-02-03 09:12:07
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

> [...]
    > grosza kretytu. I bynajmniej nie jest to "żydowska rodzina grubasów" ....

    jendriu, jakbym byl z zydowskiej rodziny grubasow to bym tu z toba nie
    rozmawial.
    A co do kredytu na mieszkanie to chodzi tu o pasierbice moja i ja nie
    widze powodu
    aby ja kredytowac. Sama niech sobie radzi.
    Jak tak was korci aby wiedziec co mam to se pogmerajcie wyzej na tej grupie.
    Ujawnilem kiedys ze jestem jak pies ogrodnika: mam sad i nie moge jablek
    zezrec.
    Czyli jestem takim pseudo-milionerem co ma cenna posesje w doskonalej
    lokacji w Londynie ale
    ja z niej wyciskam co jedynie po 20 funciakow na lebka na rok. Wlasnie
    teraz jest "miesiac szakala"
    i moje chlopstwo znosi swemu (land)Lordowi haracz, niekiedy dostane
    butelke- i tyle.

    ale za te sreberka dom w Polsce juz bym chyba wybudowal.

    fatso

  • 7. Data: 2009-02-03 09:18:48
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > ale za te sreberka dom w Polsce juz bym chyba wybudowal.

    A daj ci Boze szczescie, buduj Fatso jak tylko dasz rade, póki materialy
    tanie ....

    Endriu

  • 8. Data: 2009-02-03 10:42:09
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rodzinie jest tak ,że wszyscy ci którzy posiadają domy nie wzięli na nie
    > ani grosza kretytu. I bynajmniej nie jest to "żydowska rodzina grubasów"

    fatso ma tyle wspólnego z parchami co i ja

    jemu w mózgu posrało się

    sadło spowodowało arteriosklerozę

    stąd jego żydowskie imaginacje

    tfu tfu

  • 9. Data: 2009-02-03 11:03:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Endriu pisze:

    > Fatso ma gówno nie pieniądze.
    > Gdyby je miał to nie potrzebował by kredytu na budowę domu swojej
    > siostrzenicy ....

    Ahem...

    Primo: to jest dom jego siostrzenicy, więc może nie mieć chęci jej go
    zasponsorować.

    Secundo: płynność finansowa + inwestycje. Nierzadko nie opłaca się zużyć
    posiadane aktywa, a bardziej opłaca się wziąć kredyt. Przykład:
    powiedzmy, że miałeś w październiku 200 uncjowych "bielików" i
    potrzebowałeś 400'000zł na budowę domu. Pewnie, mogłeś spieniężyć
    bieliki i kredytu nie brać. Ale jakbyś wziął wtedy kredyt to dziś byłbyś
    "do przodu" o jakieś 300'000 (uncjowy "bielik" zdrożał z 2 do 3,5 tysięcy).

  • 10. Data: 2009-02-03 13:13:17
    Od: "charlie.delta" <c...@o...pl>

> [...]
    > bieliki i kredytu nie brać. Ale jakbyś wziął wtedy kredyt to dziś byłbyś
    > "do przodu" o jakieś 300'000 (uncjowy "bielik" zdrożał z 2 do 3,5

    przynajmniej objawił się jeszcze jeden mądry który wie że trzeba fizycznie
    inwestować w złoto do 2012

    bravo Mądry Polaku