eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 65

  • 21. Data: 2004-01-05 14:58:56
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Agnieszka Nawiązka" <o...@W...gazeta.pl>

    MXW <m...@n...here> napisał(a):

    >
    > "Glenn" <g...@g...pl> wrote
    > >
    > > >
    > > > Archiwum nie ma takiej sily przebicia, moze ktos zacytuje artykul
    > > Pinskiego
    > > > w TV, radio i moze cos zacznie sie powoli zmieniac - szczyt bezczelnosci
    > > zeby
    > > > jak za PRLu placic bankowi za obracanie moimi pieniedzmi.
    > >
    > > A dużo masz tych pieniędzy ;-))) ? Bo wiesz, generalnie banki to normalne
    > > przedsiębiorstwa - po co im klient nie przynoszący zysków?
    >
    > Nooo widze ze albo jestes z kliki albos klient-masochista
    > Nie mam ochoty dyskutowac ale ten ostatni raz odpowiem:
    >
    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.
    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.
    >
    >
    > > rażenia" artykułów - owszem jest spora, ale "kompetencja" autorów
    > > dotychczasowych czytanych przeze mnie artykułów nie napawa optymizmem -
    mam
    > > nadzieję (pewnie niesłusznie), że tym razem będzie inaczej. Bo pisanie, że
    > > pani "Magda W." została według niej źle potraktowana w oddziale banku X w
    > > Pcimiu Dolnym i dlatego bank X jest beee, to profesjonalne nie jest.
    >
    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    CHA,CHA- CHYBA W SOCJALIXMIE TAK BYŁO!!! A JAK KLIENT PRZYCHODZI I MOWI, ZE
    CHCE KREDYT MIESZKANIOWY , NIE MA zdolności kredytowej ALE przecież BEDZIE
    ten dom(mieszkanie)i CO BANK RYZYKUJE? TEZ wtedy klient MA RACJĘ? Logika jest
    chyba w tym rozumowaniu.
    Albo- po co zdolność Kredytowa- przeciez Klient wie, ze moze splacac i
    koniec! tez ma racje i powinien bank dac kredyt!!! Klient nie to, ze zawsze
    ma racje ile słyszy to, co chce słyszeć!
    A bank nie ma psiego obowiazku Ciebie obsłużyc- moze w POK BP. Kazda spółka
    akcyjna może zwyczajnie odmówic współpracy z Klientem.
    LP


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 22. Data: 2004-01-05 15:00:42
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > 1. nic ci do tego ile mam pieniedzy.
    > 2. ile bym nie mial bank ma psi obowiazek mnie obsluzyc.
    > 3. jak klienci nie przynosza bankowi zyskow to bank nie jest
    > bankiem wiec niech zrezygnuje z licencji, chetni tylko czekaja.

    Licencje bankowe to nie koncesje na fale radiowe, można ich przyznać
    dowolnie dużo i jak ktoś chce założyć nowy bank, nie musi czekać na
    zniknięcie dotychczasowego.

    A bank bynajmniej nie ma 'psiego obowiązku' Cię obsługiwać. Są banki
    (np. duże BRE) które po prostu nie założą Ci konta jeśli nie
    dysponujesz obrotami na setki tysiące albo i lepiej. Są banki, które
    niby otworzą konto każdemu ale dla drobnych ciułaczy oferują mordercze
    prowizje. Są z kolei banki gdzie gros rzeczy jest za darmo ale za to
    obsługa na dość niskim poziomie. Jest to normalne, każdy ma prawo
    profilować klientów. Podobnie masz sklepy z ciuchami od Armaniego z
    cenami w tysiącach złotych za byle koszulkę, sklepy z używaną odzieżą
    kupowaną za parę złotych na kilogramy oraz szeroką gamę pomiędzy.


    > > rażenia" artykułów - owszem jest spora, ale "kompetencja" autorów
    > > dotychczasowych czytanych przeze mnie artykułów nie napawa
    > > optymizmem - mam nadzieję (pewnie niesłusznie), że tym razem
    > > będzie inaczej. Bo pisanie, że pani "Magda W." została według niej
    > > źle potraktowana w oddziale banku X w Pcimiu Dolnym i dlatego bank
    > > X jest beee, to profesjonalne nie jest.
    >
    > dla mnie jest, jeden incydent wystarczy mi zeby okreslic bank bo -
    > wypisz to sobie nad biurkiem:
    >
    > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.

    Nie. Zwłaszcza w banku nie. Są na przykład klienci, którzy uważają, że
    bankomatu powinien im wypłacić pieniądze choć nie pamiętają
    pinu. Faktycznie, jest to niedogodność: chcę kasę, zapomniałem, co ja
    zrobię. Ale gdyby tu ustąpić, ten sam klient może łatwo pożegnać się z
    swoimi oszczędnościami gdy zgubi kartę. Są klienci, którzy uważają że
    powinni dostać kredyt choć nie mają żadnych dochodów. Faktycznie,
    przykrość, nie dostać kredytu gdy chce się kupić coś fajnego. Ale
    jeśli tu bank ustąpi, to tak naprawdę ukradnie trochę pieniędzy tym
    którzy założyli w nim lokaty. Itd, itp.

    Rynek bankowy mamy dość przyzwoicie zróżnicowany, naprawdę można sobie
    wybrać najbardziej odpowiednią ofertę. Owszem, są różne rzeczy do
    tępienia ale na pewno prędzej tępiłbym bank który twierdzi że ma
    wszystko za darmo a po cichu kasuje 'z zaskoczenia' niż bank który
    ładnie napisał w TOiP iż przelew kosztuje 5 złotych a prowadzenie
    rachunku 15 i nie próbuje się z tym kryć.


  • 23. Data: 2004-01-05 15:02:38
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:btbu30$mu2$1@inews.gazeta.pl...

    Rotfl .. niech to ktoś sforwarduje na p.r.h.n. bo mnie moderatorzy nie lubią
    ;)

    SP



  • 24. Data: 2004-01-05 15:03:39
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "MXW" <m...@n...here>


    "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> wrote in message
    news:btbtt9$u8l$3@wulkan.npnet.org...
    > > Nie ma co piekny przyklad buractwa ze strony bankowców, szkoda wiecej slow ...
    > > Panie Pinski odwagi szarzy klienci robieni w bambuko beda wdzieczni.
    >
    > bankowcow? buractwa?
    >
    > LOL moze moim PSIM obowiazkiem jest tez grzecznie zgodzic sie z
    > glupowatymi tezami ze Prywatny Przedsiebiorca ma PSI obowiazek zajecia
    > sie klientem ktory narazi go na straty, jest nieuprzejmy, niekulturalny
    > i na dodatek bezczelny???

    ROFTL typowa wsciekla reakcja komucha-kierownika sklepu w filmie "Mis"
    (Ten co fotografowal klientow i pozniej wieszal ich zdjecia na tablicy
    "Tych klientow nie obslugujemy")




  • 25. Data: 2004-01-05 15:08:21
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "MXW" <m...@n...here>


    > A bank nie ma psiego obowiazku Ciebie obsłużyc- moze w POK BP. Kazda spółka
    > akcyjna może zwyczajnie odmówic współpracy z Klientem.

    Glupias no chyba ze jestes blondynka i nie zrozumialas o jaka obsluge chodzi.
    I poczytaj prawo bankowe albo nie czytaj tylko pochwal sie w jakim banku
    grzejesz stolek.



  • 26. Data: 2004-01-05 15:14:59
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości
    news:btbule$353$1@opal.futuro.pl...

    > > A bank nie ma psiego obowiazku Ciebie obsłużyc- moze w POK BP. Kazda
    spółka
    > > akcyjna może zwyczajnie odmówic współpracy z Klientem.

    > Glupias no chyba ze jestes blondynka i nie zrozumialas o jaka obsluge
    chodzi.
    > I poczytaj prawo bankowe albo nie czytaj tylko pochwal sie w jakim banku
    > grzejesz stolek.

    Póki co , "atakowane" tu były twoje chore wizje ...

    Ty pozwalasz sobie na wyzywanie wszystkich burakami, komuchami , głupimi
    blondynkami ...

    PLONK

    SP



  • 27. Data: 2004-01-05 15:19:27
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Marcin" <n...@n...com>


    Witam

    Użytkownik "MXW" <m...@n...here> napisał w wiadomości
    news:btbucj$dsp$1@opal.futuro.pl...

    >
    > ROFTL typowa wsciekla reakcja komucha-kierownika sklepu w filmie "Mis"
    > (Ten co fotografowal klientow i pozniej wieszal ich zdjecia na tablicy
    > "Tych klientow nie obslugujemy")

    Jak juz chcesz sie posluzyc przykaldem z filmu, to moze
    bys sie dowiedzial w jakim filmie jest taka scena?
    Bo niestety nie w 'Misiu'.
    Ale Twoja wypowiedz jest tak samo poprawna merytorycznie
    jak i dobrany tytul filmu.
    Podana scena pochodzi z "Co mi zrobisz, jak mnie zlapiesz:?"


    Pozdrawiam
    Marcin





  • 28. Data: 2004-01-05 15:24:47
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "MXW" <m...@n...here>


    "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> wrote in message

    > Jest to normalne, każdy ma prawo
    > profilować klientów.

    nie musisz mi tego tlumaczyc, problem w tym ze nawet jesli jestes
    klientem "z gornej polki" a wiec takim ktory np. swoim poziomem
    oszczednosci daje bankowi zarobic: "kilkaset razy oplata za miesieczne
    prowadzenie konta" to i tak jestes strzyzony owa oplata.

    > > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    >
    > Nie. Zwłaszcza w banku nie.

    poprawka: "zwlaszcza w polskim banku nie"



  • 29. Data: 2004-01-05 15:25:56
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "MXW" <m...@n...here>


    > Podana scena pochodzi z "Co mi zrobisz, jak mnie zlapiesz:?"

    Sorry
    Jestem klientem i moge mylic sie w odroznieniu od "bańkowca" ;-)



  • 30. Data: 2004-01-05 15:25:57
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>


    >
    > nie musisz mi tego tlumaczyc, problem w tym ze nawet jesli jestes
    > klientem "z gornej polki" a wiec takim ktory np. swoim poziomem
    > oszczednosci daje bankowi zarobic: "kilkaset razy oplata za miesieczne
    > prowadzenie konta" to i tak jestes strzyzony owa oplata.

    Mylisz się. Zapoznaj się z ofertą banków.


    > > > KLIENT MA ZAWSZE RACJE, ZAWSZE.
    > >
    > > Nie. Zwłaszcza w banku nie.
    >
    > poprawka: "zwlaszcza w polskim banku nie"

    Podaj przykłady banków zagranicznych działających zgodnie z zasadą "klient
    ma zawsze rację". Zwróć uwagę na słowo "zawsze".




strony : 1 . 2 . [ 3 ] . 4 ... 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1