  • 61. Data: 2004-01-06 17:39:29
    Temat: Re: Stosunek bankow do klienta - artykul we WPROST
    Od: "MXW" <m...@n...here>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> wrote in message
    news:bter50$rgl$1@news.onet.pl...

    > Zacytuję twojego idola. A siooooo. :)

    Zatem mi wolno twojego: "paszol won dziadu" ;-)

  • 62. Data: 2004-01-06 18:16:25
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    > Jeszcze tu jesteś ?
    > Zobacz czy Cię w kuchni nie ma...
    > :-)

    ROTFL!

    A poza tym proponuje nie karmic trolla. On i tak "wie ze ma racje"

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 63. Data: 2004-01-07 09:57:03
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    [...]

    kurka wodna przestańcie już karmić...

    A.

  • 64. Data: 2004-01-08 18:21:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Aleksander Piński" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Moim zdaniem trochę niewłaściwe masz podejście do sprawy, ....
    > Serdecznie pozdrawiam - Robert

    Generalnie się z Tobą zgadzam. Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka jest
    nieubłagana.

    Nie oznacza to jednak, że nie nalezy pisać o jakości produktów bankowych. Podam
    przykład pierwszy z brzegu, tzw. Promocyjne Kredyty Mieszkaniowe (promocja
    polega na obniżce oprocentowania na jeden rok a potem - przez wiele, wiele lat -
    oprocentowanie jest zaporowe). Ludzie się na to nabierają, ponieważ reklama
    jest bardzo natarczywa i przekonująco. Inna sprawa - zaporowa prowizja dla
    małych przedsiębiorstw za wpłaty gotówkowe na własne konto (ostatnio
    wprowadziło ją PKOBP - tłumacząc to jakoby próbą zmniejszenia tłoku przy
    okienkach).

    Tego typu "usług bankowych" jest wiele i tutaj widzę miejsce dla prasy, która
    powinna rzeczowo obnażać taką działalność banków.

    Pozdrowienia Tensor1

  • 65. Data: 2004-01-21 11:33:03
    Od: Populares <n...@g...pl>

    t...@p...onet.pl wrote:

    > Tego typu "usług bankowych" jest wiele i tutaj widzę miejsce dla prasy, która
    > powinna rzeczowo obnażać taką działalność banków.

    Niestety, nie przypuszczam, żeby prasa była skłonna wykorzystać to
    miejsce ze względu na fakt, że sektor bankowy jest ważnym reklamodawcą,
    zapewniającym istotne dochody. Prasa nie będzie więc podcinać gałęzi, na
    której siedzi. Trzeba być świadomym tego, że w dzisiejszych czasach
    media są zależne bardziej od reklamodawców, niż czytelników i są raczej
    ważnym trybem w machinie marketingowej niż źródłem obiektywnej
    informacji. Koncentrują się więc do dopier...u politykom, bo tym można
    dokładać bezkarnie i czytelnik to zawsze chętnie kupi zwiększając
    potencjał reklamowy tytułu.