  • 1. Data: 2012-05-10 12:33:35
    Temat: Stopy % w górę - czy czekać czy robić lokatę?
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Zastanawiam się czy po podniesieniu przez RPP stóp% czy w ogóle i kiedy
    spodziewać się wzrostu oprocentowania lokat.

    Zależy mi na tym bo mam pewna kwotkę i chcę ją wrzucić na lokatę nawet dłuższą
    - inie chcę się sfrajerzyć i założyć na chybcika np. na 6,5% a nagle się
    okaże że banki podniosą na 6,75 %.

    tak więc czy spodziewać się ruchu banków w tym zakresie i kiedy

  • 2. Data: 2012-05-10 12:50:21
    Temat: Re: Stopy % w górę - czy czekać czy robić lokatę?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-10, Józef Gołaś <j...@W...gazeta.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > - inie chcę się sfrajerzyć i założyć na chybcika np. na 6,5% a nagle się

    Jeśli nie masz jeszcze konta w BGŻO, to sobie otwórz tam. Ichni rachunek
    oszczędnościowy
    jest oprocentowany promocyjnie dla nowych środków właśnie na 6.5%. A wypłacisz z tego
    będziesz mógł w każdej chwili jak się pojawi coś korzystniejszego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-05-10 12:51:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-10, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    tego
    > będziesz mógł w każdej chwili jak się pojawi coś korzystniejszego.

    BGŻO to BGŻ Optima:
    http://www.bgzoptima.pl/

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2012-05-11 01:09:17
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 10 May 2012 12:51:24 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > BGŻO to BGŻ Optima:
    > http://www.bgzoptima.pl/

    A czy tam przypadkiem nie ma jakichś ukrytych opłat?
    Bo BGŻ ostatnimi czasy dość intensywnie wprowadzał opłaty za prowadzenie
    rachunku, a od Nowego Roku podniósł je nawet do 2 zł/m-c.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2012-05-11 02:20:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 4fac4a9f$0$1315$6...@n...neostrada.pl

    > A czy tam przypadkiem nie ma jakichś ukrytych opłat?
    > Bo BGŻ ostatnimi czasy dość intensywnie wprowadzał opłaty
    > za prowadzenie rachunku, a od Nowego Roku podniósł je nawet
    > do 2 zł/m-c.

    W BGŻ są opłaty -- 8 złotych miesięcznie, ale BGŻ potrafi Ci
    dać 50 złotych miesięcznie, czyli na plusie masz 42 złote
    miesięcznie. Co do BGŻO -- nie wiem, bo nie korzystam, ale
    IMO na oszczędnych i lokatach nigdzie nie ma opałt.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-05-12 11:19:27
    Od: blast <j...@o...pl>

    W dniu 2012-05-11 01:09, Chris94 pisze:

    > A czy tam przypadkiem nie ma jakichś ukrytych opłat?
    > Bo BGŻ ostatnimi czasy dość intensywnie wprowadzał opłaty za prowadzenie
    > rachunku, a od Nowego Roku podniósł je nawet do 2 zł/m-c.

    W Optimie 0 opłat.

  • 7. Data: 2012-05-12 11:20:51
    Od: blast <j...@o...pl>

    W dniu 2012-05-10 12:33, Józef Gołaś pisze:
> [...]
    > okaże że banki podniosą na 6,75 %.
    >
    > tak więc czy spodziewać się ruchu banków w tym zakresie i kiedy

    http://wyborcza.biz/finanse/1,105684,11707689,Banki_
    licytuja_sie_na_lokaty__Ile_mozna_zarobic_.html
    http://kut.as/078z