  • 1. Data: 2006-05-05 08:07:00
    Temat: Srebrna KK w BPH
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    nie mam tam konta ino kredyt hipoteczny. Jako tu zacytuje :) "jako
    jednemu z najlepszych Klentow..." ciach marketingowe ble ble ble. No
    wiec proponuja mi srebrna KK. Dotychczas nie mialem KK i jakos sioe bez
    niej obywalem.
    jak stoi w ulotce - nieporocentowany kredyt do 55 dni. Ah nie zaplace za
    wydania karty ani ja jej wznawianie- wystarczy jej aktywnie uzywac*
    * Szczegoly w taryfie oplat i prowizji.

    Gdzie tkiw haczyk i czy opaca sie w to wchodzic?
    Moze jakiers adresiki niebankowych stron o kartach kredytowych

    PanTalon

  • 2. Data: 2006-05-05 10:34:30
    Temat: Re: Srebrna KK w BPH
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w
    wiadomosci news:e3f13s$cfe$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Gdzie tkiw haczyk i czy opaca sie w to wchodzic?
    > Moze jakiers adresiki niebankowych stron o kartach kredytowych

    Nie ma haczyka. Czemu nie wejsc. Trzeba tylko uwazac, aby co
    miesiac wykonywac karta co najmniej 4 transakcje bezgotowkowe na
    dowolna kwote (nic nie przeszkadza rozbic jedna rzeczywista na
    cztery) oraz aby nie wybrac przypadkiem jakiegos platnego
    ubezpieczenia. Jesli z jakichs powodow nie wykrecisz limitu
    uprawniajacego do bezplatnego wznowienia (18k) to w terminie
    zrezygnowac z karty.

    marekz

  • 3. Data: 2006-05-05 10:46:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 05 May 2006 10:07:00 +0200, m[...] napisał(a):

> [...]
    > * Szczegoly w taryfie oplat i prowizji.
    > Gdzie tkiw haczyk i czy opaca sie w to wchodzic?

    Haczyk tkwi w tym, że całkiem niedługo BPH będzie przejęte przez szajs
    o nazwie pekało S.A. i szlag trafi produkty i systemy informatyczne :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 4. Data: 2006-05-05 15:46:16
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Nie ma haczyka. Czemu nie wejsc. Trzeba tylko uwazac, aby co
    > miesiac wykonywac karta co najmniej 4 transakcje bezgotowkowe na
    > dowolna kwote (nic nie przeszkadza rozbic jedna rzeczywista na

    Od pewnego czasu wystarczą dwie transakcje.

    > cztery) oraz aby nie wybrac przypadkiem jakiegos platnego
    > ubezpieczenia.

    A to bezpłatne jest całkiem niezłe.

    > Jesli z jakichs powodow nie wykrecisz limitu
    > uprawniajacego do bezplatnego wznowienia (18k) to w terminie
    > zrezygnowac z karty.

    Ogólnie polecam.

    --
    Dawid

  • 5. Data: 2006-05-05 16:28:54
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    > Haczyk tkwi w tym, że całkiem niedługo BPH będzie przejęte przez szajs
    > o nazwie pekało S.A. i szlag trafi produkty i systemy informatyczne :(

    to rzeczywiście może być wada.
    Ale z drugiej strony przez rok można pouzywać a w tej chwili wydają bardzo
    ładną kartę z okazji Mistrzostw Świata w Niemczech:)

    JR

  • 6. Data: 2006-05-05 17:50:58
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Nie ma haczyka. Czemu nie wejsc. Trzeba tylko uwazac, aby co
    > miesiac wykonywac karta co najmniej 4 transakcje bezgotowkowe na

    nie 4 tylko 2 i nie bezgotówkowe a dowolne
    w innym wypadku opłata wynosi 4,5zł

    Darek

  • 7. Data: 2006-05-05 17:57:23
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Gdzie tkiw haczyk i czy opaca sie w to wchodzic?

    1. Oplata roczna za karte 75zl (po roku bo wydanie a darmo) - mozna
    zmniejszyc o 50% lub 100% ale trzeba aktywnie uzywac (szczególy w TOiP)
    2. Jak nie uzyjesz karty 2 razy w miesiacu - oplata 4,5zl
    3. Nie zaplacisz w terminie lub/i nie zaplacisz kwoty minimalnej - 50zl

    Rozdzial III TOiP ujmuje wszystkie koszty z nia zwiazana ja wymienilem
    najwazniejsze.
    Dzieki KK uzyskujesz dodatkowo dostep (po podpisaniu umowy i aktywacji) do
    kanalow elektronicznych. Bedziesz mial podglad zarówno pod KK jak i KH
    Acha - ten nieoprocentowany kredyt dotyczy wylacznie trznsakcji
    bezgotówkowych jezeli splaca sie calosc zadluzenia w okresie rozliczeniowym.

    Darek

  • 8. Data: 2006-05-05 21:16:23
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):

    > Haczyk tkwi w tym, że całkiem niedługo BPH będzie przejęte przez szajs
    > o nazwie pekało S.A. i szlag trafi produkty i systemy informatyczne :(

    A która oferta jest bezterminowa?
    IMO trzeba korzystać z tego co jest na rynku, a nie czekać na białego
    jednorożca, który się nigdy nie pojawi. Mam tą kartę i uważam, że to jest
    bardzo fair oferta. Jak się zmienią zasady wydawania lub TOiP na gorsze, to
    zrezygnuję i wybiorę tą która w danym momencie będzie najlepsza. W tym
    momencie jest dla mnie OK. i jestem zadowolony. Jedyne do czego mogę sie
    przyczepić to Sez@m. Ten system to synonim porażki.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 9. Data: 2006-05-05 22:50:17
    Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>

    Darek wrote:

    > 1. Oplata roczna za karte 75zl (po roku bo wydanie a darmo) - mozna
    > zmniejszyc o 50% lub 100% ale trzeba aktywnie uzywac (szczególy w
    > TOiP)

    Od lat kilku mam darmowe karty nie martwiąc się ile wykonam transakcji i
    ile muszę zrobić obrotów, żeby dostać następną (w tym samym banku za
    darmo). Jeśli bank taki głupi, żeby mi mydlić oczy mętnymi wizjami i
    zachętami, to wolę go zmienić. I tak wyrabiałem sobie millennium, bph
    (uciekłem po wprowadzaniu dziwnych opłat) i raiffeissen. Za każdym razem
    mam wyższy limit i za każdym razem darmową kartę. Może z czasem banki
    pójdą po rozum do głowy i co roku będą mi wydawały kartę darmową, zeby
    mnie zatrzymać - bez żadnych warunków i szukania okazji, że wpadnę i
    zostawię dodatkowe pieniądze. Zarabiają na tyle dużo na prowizjach, że
    powinny być wdzięczne za każdego klienta, który obraca ponad 1000 zł
    miesięcznie, a nie liczyć na opłaty wznowieniowe. Za rok znów wezmę
    kartę w nowym banku - oferta jest niemała. Mam nadzieję, że wiele osób
    tak robi i to w końcu da prezesom do myślenia.

    Leszek

    Cytat roku:
    "The IRS Mission
    Provide America's taxpayers top quality service by helping them
    understand and meet their tax responsibilities and by applying the tax
    law with integrity and fairness to all."

  • 10. Data: 2006-05-05 23:40:10
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Sat, 6 May 2006 00:50:17 +0200 "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl>
    wrote:

> [...]
    > kartę w nowym banku - oferta jest niemała. Mam nadzieję, że wiele osób
    > tak robi i to w końcu da prezesom do myślenia.

    ty za rok przejdziesz do innego banku, a jakiś kowalski z innego banku do
    rajfiego, więc tu bank wyjdzie na swoje i tak.
    poza tym ściągnie opłaty wznowieniowe z pozostałych 200K klientów ->