  • 31. Data: 2007-10-16 06:01:55
    Temat: Re: Sposób na pułapkę
    Od: MarWoc <m...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > I zapewne nie na dlugo
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/betonowe_slumsy_d
    la_ubogich_19105.html

    Tak tak. przyjdzie straszna Unia europejska i wszyscy wylądujemy na
    brukuu. Wszytsko nam zabiorą. Najlepiej od razu wyprzedać za bezcen jak
    kto ma mieszkanie w bloku bo i tak zabiorą. Fajny ten artykuł.
    MarWoc

  • 32. Data: 2007-10-16 06:10:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Paź, 08:01, MarWoc <m...@n...pl> wrote:

> [...]
    > brukuu. Wszytsko nam zabiorą. Najlepiej od razu wyprzedać za bezcen jak
    > kto ma mieszkanie w bloku bo i tak zabiorą. Fajny ten artykuł.

    Wielka plyta w Polsce byla stosowana za komuny, z wykorzystaniem
    materialow zastepczych zastepujacych surogaty ;).
    Kiedys, jeszcze wiele lat temu, spotkalem dyskusje, w ktorej
    zastanawiano sie nad przyszla technika wyburzania tych budynkow tak,
    aby wstrzasy nie zaszkodzily sasiednim, mlodszym w tej samej
    technologii. Wspominano tam, ze przewidywany czas eksploatacji budynku
    z wielkiej plyty wynosil 50 lat.

    Masz pierwszy lepszy link z google, gdzie sie wypowiada miedzy innymi
    czlowiek, ktory budowal takie domy

    http://koscian.naszemiasto.pl/wydarzenia/578061.html

  • 33. Data: 2007-10-16 06:38:24
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Poldekk pisze:

    > W Berlinie jest ten problem, że mieszkań jest duuużo, a ludzi mało, bo
    > uciekli do zachodnich landów. Jeżeli chodzi Ci o Warszawę, to jeszcze
    > dłuuugo nie będzie tu nadmiaru mieszkań. Szczególnie, że buduje się
    > wolno, a ludzi przybywa szybko. I Ci, którzy przybywają, to po to, aby
    > zarabiać tu pieniądze. Tymczasem z Belina ta - nazwijmy to - dynamiczna
    > tkanka uciekła na zachód.

    Berlin jest stolica Niemiec i Warszawie do Berlina to jeszcze daleko.
    Warszawie przybywało "przyjezdnych" ale juz przybywac nie bedzie bo w
    winnych rodzinnych miastach ruszyl sie rynek pracy a ceny mieszkan
    mniejsze. Toz nawet nasz Adas "Granada" porzucił "wreszcie" stolice
    a fachowiec z niego marny.

    Juz nie wala.

  • 34. Data: 2007-10-16 06:40:18
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Wielka plyta w Polsce byla stosowana za komuny, z wykorzystaniem
    > materialow zastepczych zastepujacych surogaty ;).

    Wielka plyta z lat 70-75 sie obronni ale ta z lat 80dzistaych to juz
    pelna prowizora. Mieszkania z wielkiej plyty musza staniec do rozsadnych
    granic

  • 35. Data: 2007-10-16 08:43:45
    Od: MarWoc <m...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > On 16 Paź, 08:01, MarWoc <m...@n...pl> wrote:
    > Masz pierwszy lepszy link z google, gdzie sie wypowiada miedzy innymi
    > czlowiek, ktory budowal takie domy

    wiesz. nie chce mi się tego czytać :-) wolę żyć w nieświadomości :-)
    MarWoc

  • 36. Data: 2007-10-16 08:52:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Paź, 10:43, MarWoc <m...@n...pl> wrote:

    > wiesz. nie chce mi się tego czytać :-) wolę żyć w nieświadomości :-)
    > MarWoc

    Zyj w nieswiadomosci. Ja zyje w cegle ;)

  • 37. Data: 2007-10-16 08:57:05
    Od: MarWoc <m...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > On 16 Paź, 10:43, MarWoc <m...@n...pl> wrote:
    > Zyj w nieswiadomosci. Ja zyje w cegle ;)

    w jednej? jestem pod wrażeniem :-)
    MarWoc

  • 38. Data: 2007-10-16 09:24:54
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Paź, 10:57, MarWoc <m...@n...pl> wrote:

    > w jednej? jestem pod wrażeniem :-)
    > MarWoc

    :)

  • 39. Data: 2007-10-16 13:57:37
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarWoc <m...@n...pl> napisał(a):

    > Tak tak. przyjdzie straszna Unia europejska i wszyscy wylądujemy na
    > brukuu. Wszytsko nam zabiorą. Najlepiej od razu wyprzedać za bezcen jak
    > kto ma mieszkanie w bloku bo i tak zabiorą. Fajny ten artykuł.

    Obawiam się, że betonowe bloki, szczególnie te "bunkry" w technologii ramy H
    i podobnej przetrwają dłużej niż budowane obecnie "apartamentowce" z klocków
    Ytong.

  • 40. Data: 2007-10-16 14:03:54
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):

    > =B1 kupcy za

    > I zapewne nie na dlugo
    >
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/betonowe_slumsy_d
    la_ubogich_19105.html

    Gdzieś czytałem, że meteoryt uderzy w ziemię koło Grudziądza.