  • 1. Data: 2009-03-04 11:40:15
    Temat: Spadek sprzedaży detal. na Słowacji w I '09, pierwszy raz od 5 l
    Od: "ojro" <m...@N...gazeta.pl>

    maja mocna walute

  • 2. Data: 2009-03-04 11:46:06
    Od: r...@p...fm

    Sam w tym roku zrezygnowałem z nart na Słowacji ze względu na drogie
    euro. Takich jak ja były na pewno jeszcze 4. osoby :)

    Pozdro
    Robson

  • 3. Data: 2009-03-04 12:14:40
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    r...@p...fm wrote:

    > Sam w tym roku zrezygnowałem z nart na Słowacji ze względu na drogie
    > euro. Takich jak ja były na pewno jeszcze 4. osoby :)
    >
    > Pozdro
    > Robson

    A w Polsce sprzedaż rośnie, chyba Słowacy przyjeżdżają ...

    --
    Marek

  • 4. Data: 2009-03-04 12:21:11
    Od: "re" <m...@g...pl>

    taka zacna waluta no, no , no ,
    a zaczyna bokiem wychodzic....

  • 5. Data: 2009-03-04 12:23:02
    Od: normund <n...@g...com>

    On 4 Mar, 12:40, "ojro" <m...@N...gazeta.pl> wrote:
    > maja mocna walute

    No i ciemno tam podobno jest ...

  • 6. Data: 2009-03-04 12:32:33
    Od: "re" <m...@g...pl>

    normund <n...@g...com> napisał(a):

    > No i ciemno tam podobno jest ...

    tak jarus im swiatlo zgasil
    i nie moga sie doliczyc

  • 7. Data: 2009-03-04 13:47:31
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "re" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > taka zacna waluta no, no , no ,
    > a zaczyna bokiem wychodzic....
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Zacna, zacna. Dzięki niej rosnie nam eksport ... detaliczny ... na Słowację,
    do Niemiec.
    U nas rośnie podaż euro, więc pewnie kurs zacznie wracać do normalności.

    dK

  • 8. Data: 2009-03-04 14:13:06
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    ojro pisze:
    > maja mocna walute

    Napisz ile, bo nie mogę znaleźć

  • 9. Data: 2009-03-04 17:35:11
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 04-03-2009 o 14:47:31 dK <c...@w...pl> napisał(a):

    > Zacna, zacna. Dzięki niej rosnie nam eksport ... detaliczny ... na
    > Słowację, do Niemiec.
    > U nas rośnie podaż euro, więc pewnie kurs zacznie wracać do normalności.

    tak, Motor pisze ze niemieccy dealerzy kupuja u nas auta i sprzedaja swoim
    klientom,
    korzystajac z niskiej wartosci złotówki.
    Gdyby tak jeszcze banki zaczęły dawac kredyty walutowe...

    --
    Pozdrawiam,
    Z.