  • 1. Data: 2009-03-03 18:19:03
    Temat: AIG działało jak fundusz hedgingowy
    Od: "gg" <g...@m...com>

    http://biznes.onet.pl/0,1927272,wiadomosci.html

    "American International Group (AIG), największe na świecie towarzystwo
    ubezpieczeniowe, otrzyma od rządu USA kolejne 30 miliardów dolarów, aby
    uratować się przed bankructwem."

    "Najnowsza pomoc jest czwartą z kolei interwencją rządu na rzecz AIG.
    Przedsiębiorstwo otrzymało już pożyczkę w wysokości 60 miliardów dolarów, za
    kolejne 40 mld rząd kupił udziały w firmie, a za 50 mld wykupił jej
    toksyczne aktywa. W zamian jest obecnie posiadaczem prawie 80 procent
    holdingu AIG."

    masakra :))))))))))))))))) Wpompowali w nich 150mld $ i ciągle mało....ale
    jaja

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 2. Data: 2009-03-03 18:34:23
    Temat: Re: AIG działało jak fundusz hedgingowy
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "gg" <g...@m...com> wrote in message
> [...]
    > holdingu AIG."
    >

    > masakra :))))))))))))))))) Wpompowali w nich 150mld $ i ciągle mało....ale

    ubezpieczyli 250 mld gównianych CDO których wartość teraz szacowana jest na
    7c/$ przez wystawienie na nie CDS'ów nie wnosząc nic jako zabezpieczenie (
    kompletnie z powietrza) korzystając z tego ze sami mieli rating AAA. Wiec
    spoko dobiją do tych 230 mld strat i bedzie "spokój" :).

    Jeszcze tylko dodatkowe "małe" 70mld.

    george

    P.S. Geithner i spółka dobrze wiedzieli żeby wytrigerować ten "event" trzeba
    ujebać Lehman Brothers i przejąć AIG na garb podatnika aby ten szmal
    przepłynał tam gdzie powinien.

  • 3. Data: 2009-03-03 21:01:49
    Od: sorden <s...@w...pl>

    gg wrote:

    > W zamian jest obecnie posiadaczem prawie 80 procent
    > holdingu AIG

    80% bankruta - brzmi dumnie.

    --
    in

  • 4. Data: 2009-03-03 21:13:13
    Od: Mateusz Rzewuski <m...@g...pl>

    Lepiej, żeby akcja ratownicza się powiodła,
    moja firma co miesiąc przelewa mi dodatkowe pieniądze
    na III filar właśnie na AIG.

    M.

  • 5. Data: 2009-03-03 21:15:16
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Mateusz Rzewuski wrote:

    > Lepiej, żeby akcja ratownicza się powiodła,
    > moja firma co miesiąc przelewa mi dodatkowe pieniądze
    > na III filar właśnie na AIG.

    Zlota jesien - 27 pln/miesiac - przezyjesz ;d

    --
    in

  • 6. Data: 2009-03-03 21:41:08
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Jeszcze tylko dodatkowe "małe" 70mld.

    Ta... pewnie dadzą 60mln i powiedzą, ze ani grosza więcej. I wtedy AIG
    padnie. No ktoś kupi za 1mln zdechlaka.
    Dombrek

  • 7. Data: 2009-03-03 21:41:50
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "sorden" <s...@w...pl> wrote in message

    > Zlota jesien - 27 pln/miesiac - przezyjesz ;d

    To za to mozna dwie male bułeczki na dzien kupic.
    Wodą mozna popijac.

    Pester

  • 8. Data: 2009-03-04 08:22:26
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > To za to mozna dwie male bułeczki na dzien kupic.
    > Wodą mozna popijac.

    jakie dwie bułeczki, bułki póki co są po ok 30 - 60 groszy (w zależności od
    sklepu i wielkości)

    jesteś bardziej oderwany od rzeczywistości niż się na oko wydawało

  • 9. Data: 2009-03-04 10:38:42
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message

    > jakie dwie bułeczki, bułki póki co są po ok 30 - 60 groszy (w zależności
    > od sklepu i wielkości)
    >
    > jesteś bardziej oderwany od rzeczywistości niż się na oko wydawało
    No to wez i policz.

    Pester

  • 10. Data: 2009-03-04 10:47:31
    Od: "gg" <g...@o...pl>