  • 11. Data: 2009-05-04 09:06:48
    Temat: Re: Skad dane?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    O ktory plik chodzi?

    D.

  • 12. Data: 2009-05-04 09:11:27
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Palenie za soba mostow to bardzo kiepska strategia.

    D.

  • 13. Data: 2009-05-04 10:58:21
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Dieter" <d...@a...pl> wrote in message
    >O ktory plik chodzi?

    Notowania historyczne wszystkich spolek.

  • 14. Data: 2009-05-04 16:43:11
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik " ALEKSANDRA" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > REAGOWAĆ ......
    > ALEKSANDRA .....

    Aleksandra, moze choc jeden argument?
    zaskoczylas mnie, ze zabralas glos, ale skoro cos juz piszesz ...

  • 15. Data: 2009-05-04 16:44:47
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Palenie za soba mostow to bardzo kiepska strategia.
    > D.

    Dokladnie tak, zgadzam sie z Toba Dieter,
    ale i tak nie dziala w sytuacji, gdy ktos inny te mosty wczesniej spalil
    lub jakis "inzynier sabotowal budowie tych mostow"

    co nie zmienia faktu, ze szczerze odwzajemniam i przylaczam sie do innych
    zyczen z okazji Twoich Urodzin
    Wszystkiego Najlepszego

  • 16. Data: 2009-05-04 18:31:56
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dziekuje za zyczenia.

    D.

  • 17. Data: 2009-05-05 08:35:38
    Od: " ALEKSANDRA" <d...@N...gazeta.pl>

    Damian <x...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " ALEKSANDRA" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > >
    > Aleksandra, moze choc jeden argument?
    > zaskoczylas mnie, ze zabralas glos, ale skoro cos juz piszesz ...

    Damek nie wiem czemu Cie zaskakuje że odpowiadam po wpisie z oskarżeniem,
    szczególnie że pośrednio dotyczy to mnie, myśle że minęło tyyyle czasu, że
    nie dokońca jesteś zorientowany w sytuacji tego Amibrokera a wypowiadasz się
    jakbyś był i wierz mi, że nie chcesz abym tłumaczyła a tym bardziej dziwi
    mnie to, że oskarżasz kolesia, który bronił Cie każdego dnia&#8230; dosłownie
    każdego&#8230;.. weź nie wyciągaj jakichś oskarżeń bo to serio nieładnie i nikt
    nie popalił wcześniej mostów&#8230; a tym bardziej nikt nie sabotował budowy
    pozdrawiam

    Aleksandra