  • 1. Data: 2002-01-25 10:53:05
    Temat: Sesje Elixir
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    Czy gdzies na WWW jest udostepniona pelna lista sesji poszczegolnych bankow?
    Tzn. Ile sesji i w jakich godzinach.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 2. Data: 2002-01-25 11:32:52
    Temat: Re: Sesje Elixir
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy gdzies na WWW jest udostepniona pelna lista sesji poszczegolnych
    bankow?
    > Tzn. Ile sesji i w jakich godzinach.
    Chodzi mi szczegolnie o BSK. Musze cos komus udowodnic.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-01-25 12:11:07
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    > Chodzi mi szczegolnie o BSK. Musze cos komus udowodnic.
    > pzdr
    > Pedroz [BB]

    Z tego co wiem to w BSK
    out: I sesja do godz. 8:20, II do 12:20, III do 14:45
    in: I sesja o godz. 11:00, II o 15:00, III o 8:00 dnia następnego

    /sibek

  • 4. Data: 2002-01-25 12:14:02
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "sibek" <s...@g...pl> wrote in message

    > Z tego co wiem to w BSK
    > out: I sesja do godz. 8:20, II do 12:20, III do 14:45
    > in: I sesja o godz. 11:00, II o 15:00, III o 8:00 dnia następnego

    Czy jest to gdzies napisane na jakims wiarygodnym WWW? Bo jak pisalem,
    musze komus cos udowodnic i sie na cos powolac.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-01-25 12:16:52
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Pedroz" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > bankow?
    > Chodzi mi szczegolnie o BSK. Musze cos komus udowodnic.

    BSK wychodzace
    I sesja 8:00
    II sesja 12:20
    III sesja 14:45

    BSK przychodzace
    I sesja 11:00
    II sesja 15:00
    III sesja - nastepny dzien 8:00

    D.

  • 6. Data: 2002-01-25 19:10:08
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > Czy jest to gdzies napisane na jakims wiarygodnym WWW? Bo jak pisalem,
    > musze komus cos udowodnic i sie na cos powolac.

    powołaj się na grupę bo to przecież najbardziej wiarygodne miejsce
    informacji o bankach ;-)

    pozdrav
    siepacz

  • 7. Data: 2002-01-30 17:15:55
    Od: Karolina Godyń <k...@o...org.pl>

    Pedroz napisał(a):

    > Czy gdzies na WWW jest udostepniona pelna lista sesji poszczegolnych bankow?
    > Tzn. Ile sesji i w jakich godzinach.

    Na stronach KIR jest regulamin wykonywania przelewów elixirem. Są tam
    podane godziny sesji przyjmowanych przez KIR. Może jak się wczytasz to
    znajdziesz na ile wcześniej bank musi to wysłać żeby odebrali. Ja nie
    pamietam czy ta informacja jest tam umieszczona