  • 1. Data: 2002-08-05 08:01:01
    Temat: Sesje ELIXIR w ING ?
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Jakie są aktualnie sesje w ING ? Pamiętam, że kiedyś była informacja pocztą
    wewnętrzną ale automat usuwający zrobił porządki. A na ich stronie nie mogę
    znaleźć informacji.
    Jak szybko idą przelewy ING->ING ? On-line ?

    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-08-05 08:16:11
    Temat: Re: Sesje ELIXIR w ING ?
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Jak szybko idą przelewy ING->ING ? On-line ?

    tak

  • 3. Data: 2002-08-05 09:46:01
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Jak szybko idą przelewy ING->ING ? On-line ?
    W godzinach pracy banku On line (czyli natychmiast). W czasie wolnym czekają
    do najbliższego otwarcia banku, ale schodzą z konta natychmiast, czyli
    inaczej to On Line ING działa niż w mbank, gdzie np w niedzielę też dociera
    w kilka sekund.

  • 4. Data: 2002-08-05 15:29:12
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Jarek Palka"
> [...]
    pocztą
    > wewnętrzną ale automat usuwający zrobił porządki. A na ich stronie nie

    ING obsługuje tylko sesje 1 i 2. Przelewy wychodzące do 12-tej pójdą jeszcze
    na sesji 2.

    Bogdan