  • 21. Data: 2008-01-28 19:45:29
    Temat: Re: SFI w mBanku
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > NIP jest konieczny przy podpisywaniu umowy na IKE i eMAKLERa.

    no i super, nie zamierzam korzystac ani z pierwszego, ani z drugiego,
    wiec nipa im nie podam

  • 22. Data: 2008-01-29 14:30:37
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Sarpedon wrote:

    > no i super, nie zamierzam korzystac ani z pierwszego, ani z drugiego,
    > wiec nipa im nie podam

    Z lekka OT, ale dlaczego tak się zaparłeś, żeby nie podawać NIP? Pytam
    się z ciekawości.

    --

    Pozdrowienia

  • 23. Data: 2008-01-29 21:00:57
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    WitCha pisze:

    > Z lekka OT, ale dlaczego tak się zaparłeś, żeby nie podawać NIP? Pytam
    > się z ciekawości.

    zostalem nauczony (takze przez zycie), zeby nie podawac nigdzie zbednych
    danych. skoro do czystego SFI nip jest zbedny to go nie podam.

  • 24. Data: 2008-01-30 10:48:47
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    Sarpedon wrote:

    > zostalem nauczony (takze przez zycie), zeby nie podawac nigdzie zbednych
    > danych. skoro do czystego SFI nip jest zbedny to go nie podam.

    Dalej nie rozumiem, co może wyniknąć z podania NIPu.

    --

    Pozdrowienia