  • 1. Data: 2007-02-07 19:32:30
    Temat: SFI mBanku i CO Multibanku jednocześnie?
    Od: " K. S." <k...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was ćwiczył posiadanie jednocześnie Supermarketu FI z mBanku i
    Centrum Oszczędzania z Multi?

    Mam uruchomione CO i za jego pomocą wykupione trochę jednostek. Chciałbym
    uruchomić także SFI, żeby stworzyć "odrębny portfel" (oddzielenie zupełnie
    osobnej kasy).

    Czy po wysłaniu formularza do mBanku nie będzie problemu z odpaleniem usługi
    (w końcu to także BRE)? I jeśli nie to czy np. jednostki tego samego funduszu
    zakupione poprzez te usługi są oddzielnie widoczne w każdej z usług (w SFI te
    z SFI, a CO te z CO)? Macie jakieś doświadczenia/sugestie/porady?

    z góry dzięki

  • 2. Data: 2007-02-07 20:18:42
    Temat: Re: SFI mBanku i CO Multibanku jednocześnie?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 7 Feb 2007 19:32:30 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: K. S. <k...@W...gazeta.pl>
    napisała:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z Was ćwiczył posiadanie jednocześnie Supermarketu FI z mBanku i
    > Centrum Oszczędzania z Multi?
    Tak.

    > zakupione poprzez te usługi są oddzielnie widoczne w każdej z usług (w SFI te
    > z SFI, a CO te z CO)? Macie jakieś doświadczenia/sugestie/porady?

    Tak, były "oddzielone". Jedyne problemy były z LeggMason
    (dawniej Citi) - wpisali "na krzyż" numery rejestrów
    (przez co umorzenie złożone w Multli zaskutkowało umorzeniem w
    mBanku) i ok. roku zajęło dochodzenie, co się właściwie stało.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 3. Data: 2007-02-07 20:24:11
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    Użytkownik K. S. napisał

    > Czy ktoś z Was ćwiczył posiadanie jednocześnie Supermarketu FI z mBanku i
    > Centrum Oszczędzania z Multi?

    Tak

    > Czy po wysłaniu formularza do mBanku nie będzie problemu z odpaleniem usługi
    > (w końcu to także BRE)?

    To są dwa odrębne banki. Nie ma żadnego znaczenia, że właścicielem
    obydwu jest BRE

    --
    Oli

  • 4. Data: 2007-02-07 20:33:08
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Feb 2007 21:24:11 +0100,
    osoba podpisana: Olisadebe <O...@a...com>
    napisała:

    > To są dwa odrębne banki.
    Brednie.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 5. Data: 2007-02-08 08:33:53
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    korzystam z obydwu i wyglada na to, że mam otwarte po 2 rejestry...na
    razie zadnych problemow nie zauwazylem

    zastanawiam sie czy mozna korzystac jednosczesnie z uslugi maklerskiej w
    mBanku i w Multi, na razie mam tylko w Multi, ale zastanawiam sie nad
    otwarciem jeszcze w mBanku...czy ktos to testowal?

    pozdr.
    RobertS