    From: "ntx" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: S.C./Bank/scoring
    Date: Tue, 2 Feb 2010 10:51:36 +0100

    Witam,
    Taki przypadek:
    jest sobie społka cywilna z 2 wspolnikami. Spolka ma 2 konta w pewnym znanym
    banku. Spolka powstala 1 stycznia 2009 i wygenerowala za ten rok 70tys PLN
    (handel).
    6 miesiecy temu na jednym za rachunków została pobrana oplata za prowadzenie
    konta i zrobilo sie: -25zl na koncie, przy czym na 2 koncie jest caly czas
    zachowany odpowiedni poziom srodkow w wysokosci okolo 30-70tys PLN.

    Czy zaleglosc na 1 z kont moze miec duzy wplyw na przyznany scoring dla
    S.C.?

    Dodam, ze:
    1 ze wspolników:
    - nie terminowo splaca karty kredytowe (oczywiscie wtedy ma
    wysokooprocentowany kredyt),
    - przekroczyl limit na karcie kredytowej z tytulu pobranych oplat w
    wysokosci 0,81PLN.

    Pytania:
    1. Czy dla Was, taka społka jest wiarygodna? Jaki byście przyznali scoring
    takiej firmie? Czy udzielibyscie takiej firmie np kredyt Obrotowy?
    2. Czy jest Bank który takie zachowanie bedzie tolerował, będzie przymykał
    oko? Czy jest Bank który przydzieli takiej firmie kredyt OBROTOWY?
    3. Czy takie drobne przewinienia nie moga być przez system pomijane?

    P.S. Nie pytajcie mnie po co mi to wiedziec:).

    Pzdr
    nttx:)