  • 1. Data: 2010-10-04 17:08:48
    Temat: open finance: visa czy master?
    Od: "m7marek" <m7marek@interia__.pl>

    witam

    teraz w openie do konta optymalnego bez nagród jaką dawają kartę Visa czy
    masterCard i czy z paypass za darmo?
    ile sie czeka teraz na pełne uruchomienie konta?

    pozdr.
    m7marek

  • 2. Data: 2010-10-04 17:12:25
    Temat: Re: open finance: visa czy master?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 4 Paź, 19:08, "m7marek" <m7marek@interia__.pl> wrote:

    > teraz w openie do konta optymalnego bez nagród jaką dawają kartę Visa czy
    > masterCard i czy z paypass za darmo?
    > ile sie czeka teraz na pełne uruchomienie konta?

    MasterCard debit PayPass, za darmo.

    Ja czekam od 24.09, dostałem już kartę, pin, był kurier w czwartek
    30.09, ale aktywacji nadal brak.