  • 21. Data: 2012-06-28 15:05:19
    Temat: Re: Reszta wisienek od Synka
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 15:01, kowtow pisze:
    > A jak to się ma Przykładowo z zakupami w sklepach w ktorych można oddać
    > towar powiedzmy do 30 dni kupuję towar za 10 tyś bank odda mi 5% a ja
    > oddaję towar spowrotem do sklepu

    Przeczytaj regulamin.

  • 22. Data: 2012-06-28 15:08:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 28.06.2012 15:05, neoniusz pisze:

    > Przeczytaj regulamin.

    A ciul, niech strace. Wkleje ci:

    "W przypadku zwrotu transakcji lub zidentyfikowania przez Bank faktu
    zwrotu zakupionego towaru po wykorzystaniu Punktów
    premiowych za tę transakcję - Bank:
    a. pomniejsza łączną liczbę naliczonych Punktów premiowych w kolejnym
    miesiącu
    lub
    b. jeżeli Punkty premiowe w kolejnym miesiącu nie przysługują, obciąża
    rachunek kwotą równą liczbie Punktów premiowych
    za zwrot, niezależnie od wysokości salda rachunku."

  • 23. Data: 2012-06-28 15:11:53
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Wiem domysliłem sie to było by za proste Przecież tam nie pracują ciemniaki.

  • 24. Data: 2012-06-28 15:14:54
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-28 15:11, kowtow pisze:
    > Wiem domysliłem sie to było by za proste Przecież tam nie pracują
    > ciemniaki.

    ale 1250 można wyrwać

    gregor

  • 25. Data: 2012-06-28 15:20:16
    Od: a...@g...pl

    neoniusz wrote:

    > Pochwal sie ile twoje konto na allegro podziala po czyms takim. 1 zl za
    > przedmiot i 24999 za wysylke... powodzenia.

    Ok, a jak dam 1PLN i koszt przesyłki 1PLN? W formularzu płatności można
    wybrać "inny sposób dostawy" i samemu wpisać kwotę. Tam wpisuje 25kPLN.

    Allegro wtedy też się przyczepia?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 26. Data: 2012-06-28 15:28:09
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > zwrotu zakupionego towaru po wykorzystaniu PunktĂłw
    [ciach]

    Czy macie pomysł, jak Bank mógłby identyfikować fakt zwrotu?

  • 27. Data: 2012-06-28 15:50:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 15:05:19 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:

    > Przeczytaj regulamin.

    Ale jak zwrot kasy zrobi na inne konto to powinno spokojnie przejść

  • 28. Data: 2012-06-28 15:51:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 czerwca 2012 15:28:09 UTC+2 użytkownik TrzyLinie napisał:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > [ciach]
    >
    > Czy macie pomysł, jak Bank mógłby identyfikować fakt zwrotu?
    Płacisz kartą i zwrot na kartę.

  • 29. Data: 2012-06-28 16:42:40
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > Płacisz kartą i zwrot na kartę.

    To jest zwrot. Regulamin mówi o zwrocie i fakcie zwrotu, ale nie-zwrocie ;)
    Więc jak jest z identyfikacją faktu zwrotu? Eeeee, tyle tych kart mam w
    portfelu...

  • 30. Data: 2012-06-28 20:48:47
    Od: Krzysiek <u...@m...vxx.pl>

    a...@g...pl pisze:
    > Ok, a jak dam 1PLN i koszt przesyłki 1PLN? W formularzu płatności można
    > wybrać "inny sposób dostawy" i samemu wpisać kwotę. Tam wpisuje 25kPLN.
    >
    > Allegro wtedy też się przyczepia?

    A myślisz, że są debilami? Jak chcesz to poświęć konto i sprawdź.