  • 1. Data: 2012-06-25 22:48:00
    Temat: Alior Sync...dwie karty
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    czy można mieć?

    dostałem właśnie debetową, czy mogę zamówić sobie również naklejkę
    zbliżeniową?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2012-06-25 23:18:01
    Temat: Re: Alior Sync...dwie karty
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 25.06.2012 22:48, RobertS pisze:
    > czy można mieć?
    >
    > dostałem właśnie debetową, czy mogę zamówić sobie również naklejkę
    > zbliżeniową?

    Naklejke tak, karte nie.

  • 3. Data: 2012-06-25 23:28:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Naklejke tak, karte nie.

    dwóch debetówek do jednego konta mi nie dadzą (to jasne), czyli jak mam
    już debetówkę to o naklejkę mogę wnioskować?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2012-06-25 23:59:27
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-25 23:28, RobertS pisze:

    > dwóch debetówek do jednego konta mi nie dadzą (to jasne), czyli jak mam
    > już debetówkę to o naklejkę mogę wnioskować?

    Wyklikanie tej naklejki w systemie transakcyjnym zajęłoby Ci mniej czasu
    niż zadanie tego pytania dwukrotnie... no ale po, jak można napisać na
    pbb...

  • 5. Data: 2012-06-26 00:16:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wyklikanie tej naklejki w systemie transakcyjnym zajęłoby Ci mniej czasu
    > niż zadanie tego pytania dwukrotnie... no ale po, jak można napisać na
    > pbb...

    no i wyklikałem ;-)

    --
    pozdrawiam