    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zysk netto getin noble banku nizszy o 60 proc
    Date: Wed, 6 Mar 2013 18:10:18 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 06 Mar 2013 15:32:22 +0100, T.F. napisał(a):

    > Czyzby efekty "uczciwosci wobec klientow" ?

    "Aaaa... uczciwych ludzi to jest sporo. Mój szwagier na ten przykład,
    niejaki Szymczak, taksówkarz, jechał jak raz po lufie, aż tu nagle
    zatrzymuje go patrol. To on się przysięga, że nic nie pił, normalnie nie?
    A na wszelki wypadek wkłada dwójkę w prawo jazdy. Ten patrolant to mówi
    tak: "Panie Szymczak, wysiądź pan i chuchnij. Bo jak pan nie piłeś, to ja
    grosza od pana nie wezmę". Teraz uczciwych ludzi jest sporo."

    ;)

    --
    xbartx