    From: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zaliczka w firmie...
    Date: Mon, 16 Dec 2002 18:05:04 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@cmc-182.man.polbox.pl

    On 16 Dec 2002 16:27:44 +0100, t...@p...fm (Tomasz
    Staszewski) wrote:

    >Ile lat ma księgowa?:-)
    >Bo to niestety jest jedyny problem...

    Również wydaje mi się, że problem leży "po stronie" księgowej. Może
    jest niedouczona, może leniwa, może potrafi księgować jedynie
    ograniczoną liczbę operacji??? Who knows?

    Zdarzył mi się przypadek trochę podobny (ale tylko trochę). Otóż jedna
    z księgarń sprowadzająca książki na zamówienie odmówiła przyjęcia ode
    mnie zaliczki płatnej kartą kredytową. Normalnie honorują karty
    (zresztą, jak już książkę sprowadzili, różnicę zapłaciłem właśnie
    kartą). Pani tłumaczyła się, mówiąc, że "nie wiedzą" skąd wypłacać
    ewentualny zwrot zaliczki. Dla mnie bez sensu. Konsekwencją płatności
    kartą jest przelew środków na rachunek sklepu. Zaliczka może być więc
    zwrócona w dowolny sposób, choćby z kasy. Ech...

    Pozdrawiam,
    --
    Amnesiac