  • Data: 2006-12-28 17:11:10
    Temat: Re: załatwiłeś się sam, niestety
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka.org.pl> writes:

    > Dlaczego? To sprawa banku już.

    Wlasnie dlatego.

    > Banalna. Bank łapie fałszywkę, sprawdza kto ją wpłacił, prokuratura
    > potwierdza i masz już podstawę, do obciążenia klienta. A raczej -
    > skorygowania salda, bo przecież ten banknot nei był środkiem
    > płatniczym.

    Ale na tej zasadzie to mozna uznac ze wszystkie pieniadze klientow
    sa na łasce banku. Bo przeciez kazdemu mozna powiedziec "te przelewy
    z ostatnich 20 lat to byly falszywki, i teraz drogi kliencie masz
    saldo -xxxxxx i uruchamiamy BTE".

    Co ma do tego prokuratura i co kogo obchodzi jakies ich potwierdzenie?
    Prokuratura to nie sąd, to tylko strona.

    Czy umowa/regulamin daje bankowi prawo jednostronnego uznania wplaty
    klienta za niebyla?
    --
    Krzysztof Halasa