  • Data: 2004-05-28 17:09:16
    Temat: Re: zadatek i kredyt - jak liczony jest wlasny wklad?
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 May 2004 18:58:39 +0200
    k...@g...pl (Konlin) naskrobał(a):

    > Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie ale radzę Ci przemyśleć kwestię
    > dawania 50 tys. zadatku - to trochę ryzykowne. Może rozbij to na 20-30
    > tys. zadatku i reszta zaliczki?

    odpowiedz juz padla, i bardzo dziekuje (mam nadzieje ze pewna :-)

    konkretnie to pewnie bedzie 100tys... po prostu sytuacja jest taka,
    ze sprzedajacy chce od razu kase, ja jej nie mam calej, ale mam
    ok. 100tys, wiec moge dac mu to jako zadatek lub w innej formie,
    a reszte jak zostanie mi przyznany kredyt

    jak rozumiem przez niebezpieczenstwo rozumiesz to, ze jezeli
    nie dostane kredytu, to pieniadze przepadna?

    Przy okazji - sprzedajacy po otrzymaniu pieniedzy jeszcze przez
    1-2 miesiace bedzie chcial w tym mieszkaniu mieszkac (do wykonczenia
    drugiego mieszkania) - jak wtedy najczesciej jest konstruowana umowa?
    Czy wynajmuje sie mieszkanie po jego splacie, czy w inny sposob?
    (po prostu po cichu umawia sie, ze mieszka 2 miesiace i siup)

    Byc moze druga czesc postu nie na ta grupe, ale moze ktos bedzie
    wiedzial..

    Mariusz