  • Data: 2004-05-29 13:33:11
    Temat: Re: zadatek i kredyt - jak liczony jest wlasny wklad?
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 29 May 2004 12:46:56 +0200, "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>
    wrote:

    >jestem gdzies zameldowany - mam prawo tam mieszkac, nie?

    nie. Jak masz umowę, przydział kwaterunkowy, właśność, to możesz.
    Meldunek nie daje Ci żadnych praw do lokalu.

    >przyjde z policja i sprobuj mnie nie wposcic

    a pytałeś na Policji? I powiedzieli, że Ci pomogą?

    >a sprobuj mnie wymeldowac!
    >moze Ci sie uda, po kilku latach i po kilku(nastu) wizytach w sadzie

    meldunek to potwierdzenie faktu zamieszkiwania. Jeśli nie dopełniasz
    obowiązku meldunkowego, to popełniasz wykroczenie.

    --
    Jarek Andrzejewski