  • Data: 2005-02-26 11:56:52
    Temat: Re: wycofanie przelewu
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 Feb 2005 00:27:52 +0100, "Sylwester"
    <sylwek7@_wytnij_poczta.onet.pl> wklepał(-a):

    >Racja, to nie jest typowa reklamacja. Wzystko jest zgodne z umową
    >i regulaminami. Ale pieniądze, należące do ich właściciela i tylko
    >do właściciela trafiły nie tam, gdzie właściciel sobie życzył. Nie
    >tyle dokonuje on reklamacji, ile prosi bank, by pomógł w naprawieniu
    >skutków swej pomyłki (potrzebna jest gotówka i tylko gotówka).

    Przecież już ci jasno napisano - pieniądze trafiły tam, gdzie miały trafić. A
    konkretnie na konto wskazane na przelewie. I nie ma tu znaczenia, że zamysłem
    wysyłającego przelew było wysłanie ich na inne konto. To jego zadaniem jest
    pilnowanie, aby numer był właściwy; bank tylko realizuje zlecenie a nie usiłuje
    zgadnąć, co też właściciel rachunku miał na myśli.