  • Data: 2005-02-27 11:40:13
    Temat: Re: wycofanie przelewu - OT
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan B. napisał(a):

    > W BPH par 1 umowy:
    > Bank otworzył Posiadaczowi na warunkach określonych w dalszych
    > postanowieniach Umowy rachunek kredytowy numer: xxxx, zwany dalej
    > "Rachunkiem karty".
    > W PKO BP w umowie pisze o zobowiązaniu banku do wydania posiadaczowi karty.
    > Ani w umowie ani w regulaminie nie widzę nic o tym na czyją rzecz prowadzony
    > jest rachunek.

    Czyli jeżeli nie ma umowy na prowadzenie rachunku dla posiadacza KK =>
    rachunek ten nie jest rachunkiem klienta.

    Bank przecież nie musi nigdzie informować, że sam sobie prowadzi
    rachunek. :-)

    Więc to jest raczej jasne. :-)

    > No tako właśnie rzeczą infolinie:
    > w BPH odbiorcą jest posiadacz karty
    > w PKO BP odbiorcą jest bank

    Infolinie gadają prawdę? Nie może być. ;-)

    > Tzn. w jakiej umowie? Do przedpłaconego Maestro mam "umowę nr xxxx o
    > korzystanie z karty Maestro ING BS SA".

    No o tej umowie mówię.

    > W pkt 1: bank wydaje kartę dla posiadacza rachunku będącego użytkownikiem
    > karty.

    Hmmm... Może zmienili... nie mam już mojej starej umowy, nowej zresztą
    też nie widziałem. :-)