  • Data: 2009-12-20 12:50:12
    Temat: Re: wybor konta osobistego
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak.
    > Prad czy telefon nie przewiduja "dopisania nazwiska", bo tego nie
    > przewiduje ich system ("musi widniec ten, co oplaca usluge, i kropka").

    Durnys... cos wiecej mam napisac?./
    Pisze ci baranie (czy da sie inaczej nazwac? ze mozesz dopisac sie do
    rachunku to chyba wiem!
    Jesli chcesz by traktowac cie jak 5-cio latka to nie ma sprawy...
    Tak dziecinko masz racje... szczesliwy? nmie bedziesz juz plakac?

    > Musialbym np. wypowiedziec telefon i zalozyc nowy, z nowym numerem.
    > Podobnie z pradem - musialbym przed terminem wypowiedziec usluge (kara) i
    > zawrzec nowa.
    > No, ale wtedy zona mialaby problem z zalozeniem konta.

    Problem to zona ma z toba bo z mysleniem u ciebi ciezko jak koniowi opod
    gorke...
    Powiedz zobnie, zeby do mnie napisala ja jkej pokaze co i jak sie zalatwia a
    i moze milo bedzie... potem cie nauczy roznych rzeczy... ok?