    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <1m2li7va9cpeu.ewzag12jwlqj$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: wybor konta osobistego
    Date: Sat, 19 Dec 2009 18:43:47 -0000

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    news:1m2li7va9cpeu.ewzag12jwlqj$.dlg@40tude.net...

    > A czy dopuszczasz taką możliwość, że taka sytuacja praktycznie nie
    > występuje poza UK? W takim razie chyba należałoby uznać, że tylko na
    > Wyspach jest cywilizowana bankowość.

    Z tego co mowia znajomi podobnie jest w USA (podobnie nie oznacza
    identycznie i sa roznice)
    oraz w niemczech i we francji.
    W tych krajach rachunki typu ROR sa darmowe bez zadnego warunku. Ale na 100%
    peny nie jestem, bo nie zakladalem nigdy konta we francji czy w USA. W UK sa
    na 100% darmowe!

    > Czyli poprzednio mijałeś się z prawdą, że z każdego bankomatu w UK można
    > wypłacać za darmo? :-(

    Do kazdego bankomatu nalezacego do banku. Nie niemijalem sie z prawda.
    Bankomatow prywatnych w porownaniu z bankomatami bankowymi to ledwo jakis
    odsetek i raczej nie bierze sie tego pod uwage (chocby z racji tak zwanej
    uslugi cache back w sklepie, gdzie mozesz poprosic do 50 funtow gotowki -
    jak z bankoamtu - tez darmowe).
    To tak jak by napisac, ze w polsce sa same barany bo kilku jest szczesliwych
    ze ich bank kroi... czy to bedzie zgodne z prawda? Nie, bo takich baranow
    nie ma duzo.